Hey meiden goedemorgen... Ik heb vanmorgen een sensitief zw test gedaan en die gaf lich posi geloof ik. Is heel erg moeilijk te zien...Maar volgens mij zie ik wel wat... Ik ben wel 3 dgn te vroeg met testen, weet ik. Maar kon het niet laten .. Zal ik kruidvat test of Etos test halen? Wat denken jullie? Of gwn wachten tot mijn NOD. Grt Jeanney
Ik zou toch wachten hoor..hoe moeilijk ook. Het HCG gehalte in je urine stijgt met de dag... En als je dan toch echt niet kunt w88 morgenochtend weer testen met ochtendurine.. Succes !
idd proberen te wachten want soms wordt je toch nog ongesteld op je NOD is het toch niet helemaal blijven zitten ..
Te laat, hahahha Ik ben als een gek naar etos toe gereden en heb daar een test gehaald en heb het gelijk gedaan.. En met resultaat weer 2 streepje (en geen vage streep, die is duidelijk te zien) en ik heb geen ochtend urine gebruikt... Hahahhaha
GEWFELICITEERD meid, Een licht streepje is een streepje, dus zwanger is zwanger. En dan nu zo'n dikke vette? Overduidelijk! Joepie!
Ja echt en kan het nie geloven, man en vriendin die zijn hier bij me en zijn ook heel blij. Heb al 2 mooie meiden, dus op naar de derde....Ik kon gwn nie wachten. Ik hoop nu dat alles goed gaat...
Thanks allemaal. Ja ik ben heel blij.... En wil toch stiekem nog een meisie erbij... Raar he, heb al 2... Grt Blije Jeanney
OH GEFELICITEERD dames. Wat een goed nieuws! Geniet lekker van je roze wolk. Enne natuurlijk ook gefeliciteerd voor de vader! Weet hij het al?