Toelatings criteria IVF/ISCI (AFC/AMH/leeftijd etc)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Veelvragen, 20 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veelvragen

    Veelvragen Nieuw lid

    19 jun 2019
    2
    0
    1
    Hallo dames,

    Ik ben kort geleden gestart met de eerste testen ivm mijn fertiliteits traject. Ik ben 41 en mijn waarden waren AMH 0,60, FSH 10,03 en 6 eiblaasjes (AFC) op cyclus dag 2. Heeft iemand enig inzicht in de gehanteerde criteria om nog voor IVF/ISCI in aanmerking te komen bij de verschillende ziekenhuizen? Ik krijg natuurlijk nog een gesprek, maar de AFC krijg je meteen mee bij de meting en de bloedwaarden stonden de dag erna meteen online. Daarom vroeg ik mij af of iemand weet wat ik kan verwachten. Dat ik op grond van mijn metingen en leeftijd een 'low responder' zal worden is mij bekend.

    Groetjes
     
  2. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.563
    8.992
    113
    Vrouw
    Zolang je nog voor je 42ste begint is er niks aan de hand voor zover ik weet. Stel dat je bijvoorbeeld een x aantal cryo's hebt uit een behandeling rond je 42ste maak je die ook gewoon nog af.

    Wat wil je precies weten? Zijn genoeg dames hier in een traject of net begonnen rond 40/41.
     
  3. MvS030

    MvS030 Nieuw lid

    27 jun 2019
    2
    0
    1
    Je kans op succes hangt af van (o.a.) deze waarden (en wellicht een hoop geluk), wat mij is verteld is dat ze geen IVF aanbieden wanneer je beneden een ondergrens zit qua metingen. Statistisch gezien is de kans dan ook laag, dus hier valt ook wel iets voor te zeggen.

    Ik ben ook vooral benieuwd naar de verschillen tussen ziekenhuizen hierin. Ik zag in diverse topics al dat je in een dergelijke situatie goed geholpen wordt in Dusseldorf. Het probleem is alleen dat dit alleen voor standaard hetero stellen is weggelegd en bv niet voor co-ouder constructies, KID met een eigen donor of een van hen. Voor zover ik begrepen heb althans. Ik zal mij nog verer inlezen.
     

Deel Deze Pagina