Toestemming ex-partner bij vliegvakantie

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Josien, 8 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Deze zomer ga ik voor het eerst vliegen met mijn zoon. Mijn ex-partner heeft mondeling al toestemming gegeven en deze week ga ik hem de documenten laten tekenen die ik hiervoor online gevonden heb. Maar wat hebben jullie nog meer geregeld? Ik lees iets over een uittreksel uit het gezagsregister en een uittreksel van het bevolkingsregister (internationale versie). Is dat ook jullie ervaring?

    Alvast bedankt voor jullie reactie!
     
  2. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Ik ben niet gescheiden, maar toen ik weg ging naar het buitenland met alleen onze dochter had ik voldoende aan het ondertekende papier.
     
  3. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    Waar vlieg je naar toe?
     
  4. Marre1985

    Marre1985 Bekend lid

    1 mei 2017
    586
    495
    63
    Vrouw
    Ik heb regelmatig alleen met mijn zoontje gevlogen (hij heeft bovendien niet eens mijn achternaam) , de eerste keer papieren meegenomen maar daarna nooit meer.
    De vorige keer (toen stond de vader bij het volgende loket) vroegen ze wel of hij mijn kind was, maar nooit meer vragen oid dan dat gehad.
     
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.539
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja dat kan in NL bij het weggaan zo zijn maar je moet ook terug he ;)

    Ik heb een keer met zoon gevlogen en in italie snapte ze er niks van. Zoon is namelijk niet erkent door vader en was samen met zusje. We konden ineens niet digtiaal inchecken, dat bleek dus omdat ik ‘alleen’ met een kind vloog.
    Allemaal gedoe of het mijn kind was en waar de vader dan was.
    Uiteindelijk viel het allemaal mee maar toch. Zou het risico niet nemen en gewoon de documenten meenemen.
     

Deel Deze Pagina