Tongpiercing door laten prikken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

    Selena149 Niet meer actief

    Ik heb 1 keer mijn labret moeten laten doorprikken, en dat was zonder overdrijven en twijfel de pijnlijkste ervaring uit mijn leven :) Duurde dan ook bijna een half uur en hij liep maar te wroeten, van onder naar boven en van boven naar onder, en maar lekker poeren... Manman, heb letterlijk staan huilen tijdens het doorprikken.

    Overigens kan je inderdaad het best piercings met zeezoutoplossing behandelen. :)
     
  2. flowertje

    flowertje VIP lid

    8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Als het de eerste keer gelukt is kan het de tweede keer ook hoor..
    je moet alleen een goede piercer hebben die het geduld opbrengt en netjes werkt..
    Hihihihu..
     
  3. flowertje

    flowertje VIP lid

    8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Erg onprofecioneel..

    Als het niet lukt met even doorprikken dan stop je ermee en dan prik je een nieuwe over je kan dit door het zelfde gat doen..

    Dus kan me voorstellen dat dit eeg pijnlijj was
     
  4. AnnaB

    AnnaB Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik kan je alleen als tip geven vraag erna bij de shop. Zij kunnen je het beste advies geven.
     
  5. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Nou, heb het nog eens geprobeerd, maar ik kom er ECHT NIET doorheen gewoon. :(
    Toch dinsdag maar even naar de shop. Doorprikken en anders opnieuw laten zetten, het is niet anders. :p
     
  6. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    vreemd dat hij al dicht is ik had hem regelmatig 1.5 dag uit en kon hem er gewoon doorsteken maar heb hem al bijna 2 jaar niet meer was er flauw van
     
  7. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Tis niet anders. :)
     
  8. mama van Marit

    mama van Marit Niet meer actief

    Laat het gewoon door de shop doen. Zij hebben het juiste (scherpe) materiaal. Dan ben je er zo door. Na de tijd spoelen met bocasan (vrijkrijgbaar bij drogist) en eventueel ibuprofen.

    Dan moet het vast goed komen. Suc-6
     
  9. Justins mama

    Justins mama Bekend lid

    9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk dat je je toch echt vergist!! Een tongpiercing groeit het snelst dicht van allemaal. Ik kan het weten heb er 4 gehad!! En bij mij ook na mijn operatie meteen dicht.
    Daar waarschuwen ook de shops voor, mocht je hem uitdoen die het dan niet langer dan 3 uur want de kans is groot dat hij dicht zit!

    (natuurlijk niet bij iedereen, maar dat is met alles, niemand is hetzelfde)

    Maar bij mij kon hij niet doorgeprikt worden. telkens op een andere plek omdat je anders dus wel last had van het litteken weefsel.
    Had ik ze al wel langer als 3 maanden dus misschien scheelt dat..
     
  10. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee het gaatje gaat niet meer dicht hoor, nooit meer...
    tong groeit namelijk niet meer aan elkaar..

    er komt alleen een velletje op boven en onder op het gaatje..
    ik heb hem nu al 4 jaar uit maar kan hem zo gewoon doorprikken is best gevoelig maar als je het draaiend doet valt het wel mee..
     
  11. Mamvannu

    Mamvannu Niet meer actief

    bij mij zat hij ook al heel gauw 'dicht'!
    Ik kreeg hem er ook echt niet meer door,
    terwijl ik zelf ook altijd vaak wisselde met piercing.

    ik zou gewoon even bellen.
     
  12. Essenhout

    Essenhout Niet meer actief

    Dat 'velletje' zit er dus niet, want ik kan er boven aan in en onder aan ook, alleen in het midden zit iets waar ik niet doorheen kom.
    Nouja, maakt allemaal ook niet meer uit. Ik laat hem doorprikken en anders opnieuw zetten. :)

    Iig bedankt voor de antwoorden! :)
     

Deel Deze Pagina