Topic weg?! Inleiden 37 weken

Discussie in 'Over deze site' gestart door Mammielove, 5 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Heel irritant.. ik volgde vandaag een topic, had er ook in gereageerd. Wilde nu weer even verder lezen, maar nergens meer te vinden?! Geen slotje, gewoon boem pats weg?!
    Iemand enig idee waarom?
    Was een topic over inleiden met 37 weken.
    Of zie ik hem gewoon over t hoofd?:$
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Nee, je ziet 'm niet over het hoofd.

    Dat topic is op verzoek van TS verwijderd. Er stond veel privacy gevoelige informatie in. Onze voorkeur gaat uit naar het verwijderen van dit betreffende inhoud, maar dat was in dit geval niet mogelijk. Het topic zou daardoor onleesbaar worden voor anderen.
     
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Onzin er stond niets in wat privacy gevoelig was.
    Ts is gewoon dom bezig in haar thuissituatie en wilde de negatieve toon niet meer horen omdat ze geen bijval kreeg .
     
    Langmuts, YellowEyes, Zwitsal en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hetgeen ik allemaal had gelezen en dat waren toch al heel wat pagina’s, stond niks geen privacy gevoelige info in waar je maar enigszins uit kon leiden wie TS zou zijn.
    Dat blijft wel echt het irritante aan dit forum. Je kan beter gewoon geen topics gaan lezen en volgen, want je bent een uurtje offline en hoppa, weg is alles weer. Zo jammer!!
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Wij kunnen ons voorstellen dat het soms vervelend is als een topic is verwijderd. Maar het topic bevatte toch wel specifieke informatie over haar situatie, haar man en zijn werk. Daarnaast werd er ook ingegaan op haar financiële situatie. TS had achteraf spijt dat ze deze privé dingen openbaar heeft gemaakt.
     
    Eefje00 en Tierra vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina