Topic weg

Discussie in 'Over deze site' gestart door Lisa280887, 11 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    @Beheer ,

    Waarom is mijn eerdere poll rondom het eventuele nieuwe subforum verwijderd? Hierom was heel duidelijk te zien dat er een enorme behoefte aan is.

    Er is een nieuwe poll, door iemand anders aangemaakt, maar deze geeft toch geen goed beeld meer? Veel dames stemmen nu nee omdat ze alle ‘gedoe’ zat zijn.

    Overigens vraag ik niet om verdere reacties of discussie. Ik vraag iets aan beheer.
     
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wauw echt wauw! Ik weet dat je geen discussie wilt maar ook dat topic wissen ze?????

    Blijkbaar maakt het ze helemaal niets uit dat ze mensen er mee kwetsen

    Even een deel gekopieerd van een reactie van beheer gister;

    Beste lerana,

    We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is als berichten met persoonlijke situaties en verhalen worden verwijderd. Er waren zo verschrikkelijk veel berichten en onderwerpen die we wilden nalopen dat er geen tijd was om alles door te nemen. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om iemand te kwetsen met het opschonen van de onderwerpen.


    Maar ondertussen doen ze t lekker nogmaals!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Lisa280887,

    Je poll is verwijderd tijdens het opruimen van de topics die voor onnodig veel onrust zorgden. Er was geen tijd om het hele topic van de poll door te nemen en op te schonen. Jouw poll, de motivaties van de leden en de uitkomst hebben we bewaard en zullen we morgen zeker meenemen in de beslissing.
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    @lerana Het topic was toen al weg.
     
  5. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Als alles bewaard is waarom is het topic daarna dan niet herstelt? Of zeg ik nu iets geks? Aangezien alles wel bewaard gebleven is lijkt het mij dat er naar het snelle opschonen en wissen en aanpassen en alles dan rustig gekeken had kunnen worden ( ook in t andere topic overigens waar alle persoonlijke dingen gedeeld zijn en gewist zijn ) en dan terug gezet hadden kunnen worden?
     
    Djoess, Ysabella en Lisa280887 vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Hebben jullie enig idee hoe kwetsend het is hoe jullie je hebben gedragen?
    Niet om weer een discusie te starten, maar ik wil het wel gezegd hebben.

    Ik opende een topic met een heel normale vraag. In mijn ogen. Het wordt afgedaan met een aantal loze argumenten die kant nog wal slaan. Hele scheve vergelijkingen worden gemaakt en het lijkt erop alsof jullie alles eraan doen om het topic niet te laten komen. In jullie ‘goedmaak-bericht’ zeggen jullie dat we mee moeten denken. Maar er is al zoveel over gezegd. Lees dat dan eens goed door.

    Maargoed. Door die scheve, lege argumenten ontstaat de discussie. En terecht. Ik voel mij enorm gesteund door mijn mede-forummers die het voor mij opnamen.

    Vervolgens verwijderen jullie simpelweg mijn poll en nog veel meer. Van mij, maar ook van anderen. Veel berichten waar weinig verkeerds in staat. Nogmaals: enig idee hoe kwetsend dit is? Hoe kan ik dit forum nog vertrouwen? Jullie verwijderen blijkbaar gewoon berichten. De leden die dit niet hebben meegekregen gaan nu lezen. Maar ze krijgen niet te lezen wat er daadwerkelijk is gebeurd. Natuurlijk is een nieuwe poll niet meer betrouwbaar. Ze hebben niet alle informatie.

    Maar jullie hebben hopelijk wel door dat deze gehele onvrede is ontstaan door maanden frustratie bij veel leden. Het afwimpelen van mijn vraag was de druppel.

    Jullie hebben ons voor van alles uit laten maken door andere leden. En onze reacties daarover werden aangepast of verwijderd. Heel oneerlijk en terecht dat het vertrouwen weg is.

    Ik hoop dat dit bericht goed overkomt en een beetje helder is. En beheer, ik hoop dat jullie je regime gaan herzien. Jullie beheren een forum met zulke gevoelige onderwerpen, daar kan je niet zomaar iets afwimpelen zoals jullie hebben gedaan. Het kwetst mensen.
     
    Torretjeee, maliro, Peppabig en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    Amen!
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  8. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Oh en een kleine aanvulling @Beheer

    Laat duidelijk zijn dat het niemand hier gaat om ‘haar zijn krijgen’. Als jullie meteen met goed onderbouwde argumenten hadden gekomen had het heel anders gelopen. Nogmaals: druppel die de emmer deed overlopen.
     
    Soturi, Ietjuh en Djoess vinden dit leuk.
  9. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    @Beheer komt er hier nog reactie op?
     
  10. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Buiten dat @Beheer een paar likes heeft gegeven aan leden die 'voor' hun zijn, hebben ze sinds gisteren niet veel meer gedaan.
    Ze zijn terug in de oude modus denk ik.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Lisa280887,

    Bedankt voor je feedback. Het is inderdaad niet gelopen zoals we zouden willen. Al eerder hebben we aangegeven dat het nooit onze bedoeling is geweest iemand te kwetsen. We nemen alle op- en aanmerkingen die we van jullie hebben ontvangen serieus en nemen die ook mee in het beheren van Zwangerschapspagina.

    We hadden het nooit zo ver mogen laten komen en we gaan er alles aan doen om het in de toekomst te voorkomen.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina
     
    Lisanne1811 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina