Tot iedereen op rose is 2019, hoe gaat ie?

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kangerootje, 15 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik zag dat ons vorige topic inmiddels gesloten is, maar ben even benieuwd hoe het gaat met jullie dames!!
    @zuurtje @Wisha87 @Leraje

    :)
    Groetjes!!!!!
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  2. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hey!
    Gaat op zich ok. Zitten nog in de onderzoeken, maar het lijkt erop dat als we kinderen willen, we voor ivf moeten gaan. Dus dat is nogal een beslissing, en we zijn er nog niet uit. Eerst maar eens wennen aan het idee dat het niet vanzelf zal gebeuren. Misschien dat we meteen voor pleegzorg willen gaan.

    Hoe is het bij jullie?
     
  3. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Hey,
    Tjonge das wel heftig om te moeten verwerken ja. Dat spontaan er dus niet in zit.... Moeilijke beslissing ook... Ivf is natuurlijk heftig en zwaar... Hopelijk komen jullie er samen uit. Pleegzorg lijkt me ook wel heel bijzonder. In mijn omgeving een aantal mensen die pleegzorg doen, waaronder ook een paar pleegnichtjes in de familie.

    Hier gaat alles OK. Dochter alweer bijna 6 maanden oud. Ik werk inmiddels weer.... Vind dat best wel pittig zo af en toe, naast gezin met peuter en baby/borstvoeding en huishouden...
    Gelukkig werk ik niet zoveel, kan met 0 uren contract mijn eigen uren indelen en probeer max 2 diensten per week te werken.
     
  4. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Heey @Kangerootje ,

    Wij hebben net 3 maanden pauze achter de rug... Hebben onderzoeken gehad en alles is goed bij mij, m’n man z’n zaad was niet heel erg levendig... We gingen elke avond s’avonds in bad (+/-39 graden) en hij nam voor het sporten pre workout en na het trainen eiwitshake... Hoe stom van ons, zat dus testosteron in wat natuurlijk helemaal niet goed is voor het zaad... Vandaar de 3 maanden pauze, maar ik ben heel blij dat ik de rust in het zwanger worden heb kunnen vinden.. Heerlijk even genoten van het leven en zit weer super goed in m’n vel. Eind deze maand horen we welke behandeling het gaat worden, IUI of IVF afhankelijk wat er uit het semenonderzoek gaat komen.... Ik ben er klaar voor! Al hoop ik natuurlijk meer op IUI maar ik moet op zeker aan de hormonen... Laat alles op me afkomen. Hoe ist met jou en de kleine ? Vind het echt super lief dat je aan ons denkt! Liefs dikke knuffel
     
  5. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Haa meid!!! Wat goed om te lezen hoe t gaat met je. Super rot dat het zaad van je man niet levendig is, maar kan me wel zo voorstellen dat dan die aanpassingen in levensstijl zullen helpen? Maar dat ga je dus uitvinden als het wordt onderzocht na semenanalyse deze maand dus. Gebruikt hij ook supplementen zoals selenium en zink? Spannend!! Ik hoop heel erg voor je dat je IUI mag gaan doen. Toch minder belastend en hopelijk net zo effectief. Spannende periode voor jullie zeg!!
    Ja dat lekker in je vel zitten na een pauze.herken ik nog erg van de mmm periode van mn oudste dochter. Je moet t dan even parkeren, nou heerlijk! Kom je weer tot jezelf.
    Hier alles ok en de kleine doet t ook supergoed!! Blije bolle baby :)
     

Deel Deze Pagina