Nou precies! Die keer dat ik de MA had is het verwekt doordat ik 's avonds laat toch nog terug naar zijn huis ben gereden, had allerlei afspraken in totaal 160 km gereden maar het moest en zou gebeuren haha! En dan doen alsof je super veel zin hebt. Nee hoor heeft niks met mijn hele test lab te maken, had spontaan zoveel zin om je te zien om 1 uur 's nachts terwijl de wekker weer om 5 uur staat...
Hahaha ohhh vreselijk en wat herkenbaar!! Hier te maken met onregelmatige diensten bij beide, dus als man om 23.30 thuis komt en ik eigenlijk al suuuuupermoe ben en hij ook, toch nog even zin maken. Maar ik ben serieus blij dat we nu ovulatietesten doen. Eerder voor ons eerste kindje deden we dat nooit, en ''moesten'' we van mij dan vanaf dag 9 tot dag 20 ongeveer om de dag vrijen... Nou dat hielden we maar een paar van de tientallen maanden vol, en het was écht niet leuk. Zeker voor man niet, het lukte dan gewoon echt niet en hij vond het gewoon heel vervelend om op die manier met seksualiteit om te gaan.... Nu is het haalbaar omdat je zeker weet wanneer de ovulatie plaatsvindt en vinden we het zelfs nog wel leuk om 1 a 2 dagen per maand zin te moeten maken.
Pfff, echt wel. Eerste half jaar zonder ovulatie testen gedaan. Dan denk je echt, kan je niet wat in de koelkast zetten voor als ik thuis kom? En nou hebben we mazzel dat we allebei een hoog libido hebben maar zelfs dan is het soms echt even 'zin maken'. Tenminste vanaf mijn kant. Soms ligt het bedje zooo fijn. Dan wil je gewoon slapen haha.
Oh haha ik herken dat probleem niet hoor! Een of twee dagen voor de eisprong is goede timing voor een bevruchting, dus ook zonder testen hoef je het toch niet vaker dan drie of vier keer in die week te doen? Dat redden wij meestal wel in de vruchtbare week, want dan heb ik het meeste zin en hij daardoor ook. De week voor mijn menstruatie doen we het veel minder meestal want dan gaat bij mij de zin naar beneden. Dus het voelt eigenlijk nooit alsof het dan veel moet in die ene week? Verplicht om de dag zou ik ook niet trekken denk ik. Soms is het toevallig zo, of een paar dagen achter elkaar, maar dan meestal ook weer een aantal dagen niet... Het moet wel leuk blijven
Ja alleen als je elkaar niet altijd treft dan moet je soms even op een totaal onhandig moment zin maken. Of zoals wij, wij wonen niet samen. Dus natuurlijk plannen we ons samenzijn in zoals het goed uitkomt met ons werk rooster. Maar als ik dan net die middag een prachtige knal test heb.. Ja dan zal ik toch echt even met mijn vermoeide kop nog rond middennacht richting zijn huis moeten.. Anders missen we hem..
Haha ja dat snap ik. Maar maakt het ook wel weer spannend toch..? Het idee dat je elkaar opzoekt voor een vluggertje Toen wij nog niet samenwoonden, hadden we bijna elke dag dat we bij elkaar waren wel seks. Maar ja als je elkaar 2 dagen per week ziet en soms een week niet, dan is dat ook wel makkelijk Al samenwonend is het toch gemakkelijker om te denken 'ik ben moe, kan morgen ook wel'.
Haha ja je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mijn eisprong varieerde zeker wel tussen dag 13 en 20. En voor ons was 3 a 4 keer per week écht veel. Zo vaak doen we t écht niet hoor als we niet bezig zijn. 1 a 2 keer, dan weer een week niet en dan 3 dagen achter elkaar wel enz. Dus een beetje plannen is handig bij ons Maar dat obsessieve begon ook wel echt pas na 1.5 jaar bij mij hoor. Alles doen om de kansen maar te optimaliseren. Dus dan is t sowieso niet leuk meer En ook... hoe staat je man erin. Mijn vent vind dus seks om een eisprong helemaal niet opwindend.... dat is zo verschillend hè sommige mannen vinden dat wel helemaal leuk!
Ja mijn man zou denk ik ook niet geïnteresseerd zijn als ik zou zeggen 'nu moet je hoor'. Dus het scheelt wel dat ik redelijk regelmatig ben. 3/4 x per week is voor ons ook wel veel als gemiddelde, maar omdat ik in mijn vruchtbare week het meeste zin heb, redden we dat juist die week wel. Mijn hormonen zijn redelijk behulpzaam hahah
Ja dat scheelt zeker wel hè!!!! Ik heb gek genoeg juist tijdens en vlak na mijn menstruatie zin, hahaha. Hoe onhandig;P
Ja ik dan ook! Eigenlijk gewoon eerste 2,5/3 weken; laatste twee gaat het drastisch naar beneden. Maar week van eisprong wel echt het meest, of tenminste, dan wil mijn lijf het meest haha. Mentaal denk ik het meeste zin na menstruatie, want dan is het even geleden. Okeee tmi
HAHAHA ja het kan ook zijn omdat t dan even geleden is ja. Erg dit Deze gesprekken heb je ook niet zomaar even met je buurvrouw, lol
Hihi ik zou er niet zo'n moeite mee hebben maar manlief heeft dan toch de associatie dat ie me stuk maakt ofzo haha dus die vindt het niets.
Hier idem dito, ik zeg dan altijd ''een echte vent zwemt ook over de rooie zee'' maar hij wil écht niet hoor, haha
Haha ik vind het zelf altijd een tikje ongemakkelijk maar het boeit hem nul. En tja gezien ik net zoals jullie dan een hoog libido heb, komt dat wel mooi uit haha! Ik vind vooral daarna wat bijzonder. Als je allebei onder het bloed zit. maar ja, je gaat je daarna toch altijd opfrissen. Met of zonder bloed.
Vanwege de endometriose heb ik bij elke menstruatie zulke pijnklachten variërend van krom lopen tot niet uit bed kunnen komen. En inderdaad krijg ik daar bijv de Lucrin voor wanneer ik niet bezig ben met m'n kinderwens, de pil werkt helaas niet meer voor mij. De menstruatie breekt dat dwars door heen en zoo krijg ik alsnog last van cysten, verklevingen van endo plekjes (met baarmoeder slijmvlies) in m'n buikholte op m'n middenrif (waardoor ik klaplongen heb gehad) en darm. En tijdens de menstruatie gaan al die plekjes ook bloeden wat dus overal in m'n lichaam pijn veroorzaakt. Zo is dus vaak een gaatje ontstaan in m'n rechterlong wat een klaplong veroorzaakte. Maar genoeg drama, zolang de menstruaties onder controle zijn met echo's en niet te vaak gebeuren (En ook niet te heftig zijn met veel bloedverlies) gaat alles "goed" met me. Dat is ook de reden dat het 11 jaar geduurd heeft voordat ik zwanger werd van m'n zoontje. Dus hopelijk duurt het dit keer niet zo lang voor een 2e als me dat gegund is.
♧ Tot iedereen op ROZE is (NOD 13 t/m 19 juni 2019) ♧ 11 juli (2) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na vmk 5w) 12 juli (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 juli (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 juli (2) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (eerste na MA en vmk) 19 juli (1) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 8 Nod nog onbekend (3) Zuurtje - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 4 Zwanger (4) Brusje - .. jaar - 6e kindje - uitgerekend op ? VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 28 februari 2020 MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Totaal: (17) Tussen ongesteld en eitje (8) Wachtbankje (1) Ongesteld (0) Zwanger (4) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Goedemorgen dames. Spannende dagen achter de rug... manlief was de rest van de week niet te porren voor seks. Nu flink duimen dat de seks op dinsdag voldoende was. Vandaag 1dpo.
Ha meid. Watvoor spannende dagen? Pffff hier hetzelfde.... woensdagavond was de ovulatietest positief en toen ook seks gehad.. Donderdagmorgen was ook de clearblue positief, maar verder dus geen seks gehad..... alleen woensdagavond... Zou vanavond nog zin hebben?? Anders maar een kleine kans deze maand...