Te weinig?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door meeratje, 16 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond Heidi,

Mijn baby is nu 2 weken na zijn geboorte meteen gestart met bv na 2 dagen kwamen weer erachter dat hij ondervoed was en zijn we meteen gestart met bijvoeding via fingerfeeden om mijn bv op gang te brengen kolven en ook aan de borst laten drinken.

Na een week was de productie op gang en kon de baby volledig ad borst drinken en kwam hij bij.

Nu het volgende ik gaf de baby eerst 15 min 1 borst daarna nog de andere borst meestal 10-15 min dus 2 borsten per voeding maar toen kreeg hij last van darm krampen een gaf hij (niet heel veel) melk over. Ik ben toen 1 borst per keer gaan geven zodat hij niet over gaat geven en de kampen werden minder 15-20 min per voeding. Meestal slaapt hij maar nu lijkt hij niet altijd voldaan en wilt hij soms ook nog de andere borst waar is dan geef tot hij zelf loslaat of echt in slaap is gevallen en haal ik hem er af.

Nu is hij in 2 dagen niks bijgekomen maar ook niet afgevallen hij heeft goeie plas en poep luiers.

Hij komt al in de avond en nacht om te clusteren maar nu ook een keer in de middag.

Eigenlijk weet ik gewoon niet of ik het goed doe een hoe het eigenlijk hoort. Hoe kan ik verder weten of de baby goed drinkt en of hij überhaupt wel drinkt als ik hem aangelegd hebt en of ik hem niet verkeerd heb aangelegd.

Gr
    Meeratje

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,
    Hoe is het nu, heb je je weg een beetje gevonden? Ik weet niet of je vraag nog relevant is, maar in het kort kan ik zeggen dat wanneer hij zelf loslaat dat natuurlijk het mooist is. Spugen hoort er wel een beetje bij ;) als het binnen de perken is natuurlijk.
    Heb je nog vragen hierover, laat het dan weten!

Deel Deze Pagina