Tot wanneer je huis versierd laten?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Reza2306, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reza2306

    Reza2306 Actief lid

    14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Bij de geboorte van onze dochter heeft de (schoon)familie het hele huis versierd, zowel binnen als buiten.

    Nu is de vraag tot wanneer laat je dat soort dingen hangen?

    Tot wanneer laten jullie het hangen of hebben jullie het laten hangen?

    Dan heb ik het over geboorteborden, ooievaars, balonnen en slingers en aanverwante artikelen!
     
  2. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook versierd, en ik geloof dat wij het na een week 3 weg hebben gehaald. Ik was er toen ook een beetje zat van...wilde graag ons eigen huis weer terug:)
     
  3. Reza2306

    Reza2306 Actief lid

    14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    Wij hebben op het moment de regel ingesteld zodra dat er een slinger loslaat hangen we hem ook niet meer terug op en gaat ie weg.
    Buiten is de helft er al afgewaaid maar er hangt ook een inmens grote ooievaar die niet uit zichzelf wegvliegt hahah
     
  4. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.379
    415
    83
    Limburg
    Hier de vorige keer de borden in de tuin met 7 weken zoiets eruit gehaald en de versiering binnen nog een weekje laten hangen daarna, vond het wel gezellig zo in huis. Denk deze keer ook weer zoiets.
     
  5. Druif78

    Druif78 VIP lid

    11 feb 2008
    9.724
    0
    36
    Zat me net af te vragen wanneer ik alle slingers weg zou halen... gisteren wel het geboortebord weg gebracht. Vind het zo rommelig in huis worden... en wil mn eigen huis wel weer terug!
     
  6. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wij hebben het denk ik 7 weken laten hangen.
    onze dochter was 3 weken te vroeg geboren en ik wilde toch wel dat onze ooievaar er nog zou zijn als de kraamvisite kwam. kraamvisite (behalve echt goede vrienden) kwam pas ongeveer vanaf de uitgerekende datum (iedereen gunde ons gelukkig eerst even de rust)
     
  7. mevrouwtje

    mevrouwtje Bekend lid

    11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb langzamerhand alles opgeruimd, ik wilde op een gegeven moment ook gewoon weer in mijn normale huis wonen ;)
    Kaartjes en bepaalde kado's hebben wel lang staan pronken!
     
  8. AMS

    AMS Fanatiek lid

    14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Tot wanneer je er zelf tegenaan wil kijken zou ik zeggen. Ik heb de kaarten wel zo´n 1,5 maand laten staan (mede omdat de post er hier erg lang over doet en er veel dus laat aankwamen), maar slingers etc. heb ik na zo´n 2,5 week de deur uitgedaan..
     
  9. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik ben op 9 december bevallen en had alle ballen uit mijn kerstboom gehaald en daar alle kaarten ingehangen. Die heeft dus tot ong. 3 januari zo gestaan. Slingers en ballonnen binnen denk ik een week of 2 á 3. En dan hadden we nog een geboortesticker op het raam die heb ik laten hangen tot ik weer ging werken. Manlief wilde hem er eigenlijk al eerder af maar ik vond hem zo leuk en was/ben zo trots op ons ventje dat ie dus tot half maart op het raam heeft gezeten.
     
  10. NathalieD

    NathalieD Fanatiek lid

    17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Met 3 a 4 weken.
     
  11. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben het een maand laten hangen/staan. Dochter is eind November geboren dus we hebben de kerstversiering ook betrokken in het roze ( Roze kerstballen etc ) voor oudjaar alles opgedoekt en opgeruimd.
     
  12. minniemouse25

    minniemouse25 VIP lid

    31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Oei.....:)

    Hier hebben we afgelopen zaterdag de tuin leggehaald. Lynn en Sem waren te vroeg geboren en er is toen meteen versierd door familie en vrienden. Eenmaal na 6 weken kwamen ze thuis (toen hing het er al 6 weken) en toen vonden we het zo leuk dat we het tot afgelopen zaterdag allemaal hebben laten hangen. De slingers, ooievaar, dopey en aannemersbord liggen vanaf afgelopen zaterdag in de schuur......heel erg eigenlijk he. Maar in de familie van vriendlief hadden zijn neef en zn vrouw voor hun dochter alles tot 7 maanden in de tuin laten staan.

    scheelt dat wij niet aan een weg wonen maar aan een paadje.
     
  13. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    na 10 dagen heb ik het weg gehaald was het alweer helemaal zat. zowel in de tuin als binnen trouwens alleen de kaartjes hebben we nog staan maar die gaan vanavond in het boek
     
  14. guppekop

    guppekop VIP lid

    28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lin met kleertjes na 10dagen omdat ze kast kwamen plaatsen. Slinger binnen hangt nog. Slingers buiten zijn weg, 1 was kapot, andere 2 hingen in de weg als schip vastgemaakt moet worden. Vlaggen hangen nog, weet niet hoelang nog, vind het wel leuk
     
  15. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Hier ging het beetje bij beetje. De versiering buiten heb ik het eerste weggehaald, de balonnen waren half leeggelopen en toen ik toch bezig was...volgens mij was mn dochtertje toen ongeveer 3 weken oud. De versiering binnen heb ik laten hangen tot het kraamfeest met 5 weken, daarna heb ik dat opgeruimd. De kaartjes hebben nog iets langer gestaan/gehangen, maar toen de kraamtijd officieel voorbij was wilde ik graag weer verder met het leven van alledag en heb ik die ook weggehaald. :)
     
  16. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Tot een week of 6, toen was ik het zat!
     
  17. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Ik heb beide keren voordat ik ging werken de laatste spullen weggehaald.. vanaf een week of 6 werd het al minder en vanaf 10-11 weken was alles weg. Back to normal.. trouwens bij nummer 2 was het al minder lang
     
  18. adi

    adi Niet meer actief

    Wij hebben het geboortebord geplaatst de nacht dat kinderen werden geboren. De overige versiering kwam 5 weken later, toen de kinderen thuis kwamen. Die hebben we vervolgens nog ong 1,5 maand opgehouden.
     
  19. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Wij hebben van het weekend pas de raamsticker van Tobin weg gehaald :). Mijn man wilde het al wel eerder, maar ik vond het nog zo leuk staan...
     
  20. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    De tuin wordt zondag of maandag weer opgeruimd. Dus ongeveer met 2.5 week. Binnen wil ik nog wel even laten hangen.
     

Deel Deze Pagina