touchpad uitschakelen

Discussie in 'De lounge' gestart door panda86, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Ik had eerder altijd mijn touchpad uitgeschakeld. Ik kon toen ook een vinkje aangeven dat indien een externe muis aansloten is de touchpad uitgeschakeld is. Nu ineens is mijn tochpad weer ingeschakeld geen idee hoe en ik krijg hem maar niet uitgeschakeld. Iemand die mij hiermee zou kunnen helpen?
     
  2. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Zo gebruikt u de sneltoets: druk op het toetsenbord de Fn-toets in en blijf de toets ingedrukt houden terwijl u ook F5 (of een andere F-toets) indrukt. Laat de toetsen daarna los. De touchpadis uitgeschakeld. Gebruikt u de sneltoets nogmaals, dan schakelt de touchpad weer in

    Of
    Via de muisinstellingen
    Als je geen dergelijk pictogram kunt vinden, kun je de instellingen vinden door de klassieke app Configuratiescherm te starten (typ dit in de zoekbalk linksonder). Daar vind je Muis en deze optie opent het venster met de Eigenschappen van muis. Daar zit, als het goed is, een tabblad Touchpad bij met een optie om hem uit te schakelen.
     
  3. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik die optie niet en een sneltoets werkte ook niet.

    Ik heb uiteindelijk gezocht op de leverancier van de touchpad en toen ik hem wel uitschakelen. Waarom het niet gewoon bij instellingen stond, was wel meest logisch geweest.
     
    Kirzy vindt dit leuk.
  4. panda86

    panda86 Fanatiek lid

    24 aug 2011
    1.431
    236
    63
    @Beheer dit topic mag wel weg probleem is opgelost gelukkig.
     

Deel Deze Pagina