Tour de France

Discussie in 'De lounge' gestart door Elfje Arwin, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, voor Boogerd is het zeker sneu.
    Ik denk ook dat er veel doping gebruikt wordt, niet alles kan worden opgespoord. En dan zijn er nog middelen die niet als verboden worden geregistreerd,maar wel degelijk gevaarlijk kunnen zijn, nouja voorlopig is het een gebed zonder end.
     
  2. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    waarom gebruiken ze die troep dan ook!
     
  3. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wielercultuur.
     
  4. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    gisteravond was jan koerts (wielrenner, heeft ook de tour gereden, is 2 jr terug gestopt) bij studio sportzomer (met mart smeets) en die zei dat iedereen die de tour rijdt doping gebruikt.
    dat is een publiek geheim, maar het wordt toch niet zovaak in het openbaar gezegd.
    en dan is het momenteel niet zo veel epo meer, maar groeihormonen ed. weet je, de doping is echt een stap sneller dan de tests. als er een nieuwe test is, hebben ze allang al een andere doping in hun lijf.
    jan koerts zei: je bent professional als je de controle's om de tuin weet te leiden.
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als ze het allemaal gebruiken maakt het toch allemaal niets meer uit, laat ze zichzelf maar lekker naar de knoppen helpen dan.
     
  6. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ja wat een toestand met die tour.
    wel heel sneu voor de rabo ploeg
    dapper dat ze vandaag toch gereden hebben, ik was de fiets niet meer opgegaan geloof ik.
     
  7. Zwemmertje

    3 mei 2007
    39
    0
    0
    Erg he dat Rasmussen ontslagen is, wie zou nu de tour de france gaan winnen. Vind het zo erg voor de rabo-ploeg, maar ja ze hadden volgens mij ook geen andere beslissing kunnen nemen.

    Groetjes van Zwemmertje
     
  8. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Het is allemaal erg vervelend, was het ook een beetje zat om te kijken, maar toen ik vandaag Boogerd zo goed zag rijden ben ik toch maar weer gaan kijken...
    Een topprestatie na zo'n vervelend nieuws van afgelopen week voor hem...
    hij is nu een stuk gestegen in het algemeen klassement
     

Deel Deze Pagina