Wij zijn al een aantal jaar bezig met de kinderwens, twee keer heel kort positieve testen gehad, een punctie gehad en opeens is het op een natuurlijke manier gelukt in de rustmaand. Kan het nog steeds niet geloven en doe mn best om de spanning of het deze keer goed zal gaan niet te laten overheersen. Maar dat mislukt een beetje denk ik. Ik weet denk ik mijn ovulatie wel maar aangezien ik een vrij lange cyclus heb, kom ik vanaf dan gerekend uit op 17 juli. Maar eigenlijk ben ik denk ik nu pas 15 dpo. En heb ik 6/7 dagen geleden denk ik de innesteling gehad. De eerste foto is een early action test. Gedaan op zondag ochtend. De tweede een gewone action test van vanochtend dus zit wel drie dagen tussen en ik vind mijn test nu nog zo licht. Elke keer kom ik niet verder dan 2/3 dagen een positieve test en kan dat helaas ook niet loslaten De clear blue weken indicator was nog negatief gisteren en bij de normale easy@home test in het streepje zo licht dat ik die niet op de foto kan krijgen. Wie herkent een trage oploop bij de testen?
Voor een innesteling 6-7 dagen geleden en 15 dpo is de test erg licht. De oploop is ook minimaal. En dat de cb op 15 dpo nog iiet zwanger zegt, zegt ook wel iets Hoe zeker ben je van 15 dpo? Maw, heb je testen gedaan.
Je vergelijkt verschillende merken met elkaar. Ik zou uitsluitend dezelfde merk test gebruiken en er minimaal een dag tussen laten. Als je nog voor NOD test, is het normaal dat je amper verschil ziet. Hoe lastig ook, het is echt afwachten. Bedenk tenslotte ook dat jij de testuitslag beter kan zien dan wij hier op een fotootje.
Sorry maar dit klopt niet. Ook als je al voor nod test, worden de testen donkerder als hcg stijgt. Zeker als er een paar dagen tussen zit.