traktatie kdv bij 2 jaar worden

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door p1982, 20 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

    p1982 Niet meer actief

    begin oktober wordt onze dochter alweer 2 jaar.
    wat hebben jullie toen getrakteerd op het kdv, moet gezond zijn (rozijntjes mogen) en eventueel een klein kadotje

    is een groep van 1,5 tot 4 jaar
     
  2. Maia

    Maia Niet meer actief

    wat ik ga doen: een wc rolletje in 2en knippen, dat met wit papier bekleden. Dan neem ik een mandarijn, doe er rood crepe papier omheen en plak dat op het wc rolletje. En uit een perferator haal ik alle witte rondjes, plak die erop en zo heb ik een paddenstoel.

    ik heb het nog niet getrakteerd maar dat ben ik van plan.
     
  3. combijn

    combijn Lid

    17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    kleine eierkoekjes versieren is ook leuk was hier een groot succes, met eetbare schrijfstiften van oetker een gezichtje tekenen sate prikker erdoor kroontje met naam en leeftijd erop en dan al die smoeltjes in bijvoorbeeld een halve kool steken :) succes en veel plezier
     
  4. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Gezonde prikkers van kaas, worst komkommer etc.
    Eierkoek door de midden en dubbel plakken met boter(muisje)
    manderijntje met hoedje op en rozijntjes (chineesje)
    Danoontje ( is de neus van een varkentje)
    Galiameloen met een framboos of aardbei aan prikkertje (bootjes)
    Ga zo maar door.. je kunt veel op internet vinden hoor!!
     
  5. Miepie74

    Miepie74 Fanatiek lid

    10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb bij de Hema kleine boekjes en knuffeltjes gekocht van 1 euro en die doe ik in zo'n traktaiezakje van de Hema met een doosje rozijntjes. Lijkt heel wat, kost geen kont! :D (maar ik ben absoluut geen crea bea dus lekker makkelijk hier :))
     
  6. adi

    adi Niet meer actief

    Wij hebben cupcakes gemaakt en daarop chinees-mandarijntje (mandarij met een hoedje en een chinees gezichtje)

    En ik had van die korfjes met een balletje getrakteerd (die je moet gooien en vangen in de korf)
     
  7. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook cupcakes, alleen dan van sesamstraat
     
  8. fam

    fam Actief lid

    1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb vorig jaar voor mijn zoon koekiemonsters gemaakt met een verpakt ntbijtkoekreepje erin. Was een groot succes.
     
  9. Pluutje

    Pluutje Fanatiek lid

    3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou zijn vlindertjes misschien niet helemaal iets voor oktober, maar wellicht toch een leuk ideetje:

    vlindertje van dik papier op een fruitreepje van Goodies geplakt. Je kan de vlinders ook met een prikker in een kool prikken... maar ik ben zelf niet zo van de prikkers en de peuters, dus ik had ze allemaal op een groot blad gelegd. Beetje door elkaar met wat bloemetjes er tussen.
     
  10. Storm

    Storm Niet meer actief

    Ik vind die sesamstraat gezichtjes (muppets) met een danoontje als neus erg leuk... maar mijn zoontje lust zelf geen danoontje.
    Dus ik ga denk ik voor een koekiemonstergezichtje met een ontbijtkoekje erin. Of zoiets...
     
  11. noa80

    noa80 Bekend lid

    7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gelukkig een crea-bea mama.....Yara haar oma dus. Deze heeft kleine beestjes gehaakt, allemaal verschillende. Deze komen een een doosje wat de vorm heeft van een klein melkpakje. Ik doe er denk ik nog een doosje rozijntjes ofzo bij.
     
  12. Laust

    Laust Niet meer actief

    Sven heeft voor zijn eerste verjaardag danoontje sticks met daarop een vingerpoppetje (ikea) getrakteerd. Alles in een kan met selofaan en lintjes erom en het zag er super gaaf uit.
    Makkelijk, niet te ongezond en niet te groot. Ideaal!
     
  13. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Mijn zoontje wordt dit jaar ook 2. Hij is rond Sinterklaas jarig. Ik heb nu al de traktatie voor KDV besteld want vorig jaar waren ze niet meer voorradig. Ik heb dit jaar gekozen voor een houten sinterklaasje, zwarte pietje en paardje die ze zelf kunnen kleuren en op een standaardje kunnen zetten. Ik heb ze besteld bij Lobbes.nl
    Jouw kindje is niet rond sinterklaas jarig maar ze hebben wel meer van dit soort dingen te koop.
     
  14. Danoek

    Danoek Bekend lid

    30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb bij action een doosje stoepkrijt (22 cent) gekocht voor elk kindje en daar een kaartje aangedaan dat Wesley 2 jaar is geworden met een plaatje van Bumba erbij waar hij zo gek op is. Dus geen lekkers om op te eten, maar alleen een kadootje. Stoepkrijt is voor alle leeftijden te gebruiken, en het was hier een echt succes.
     
  15. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier voor de 2e verjaardag deze tractatie gemaakt: een bootje. Was een klein kleurboekje en potloodje rechtop (Hema) en met een doosje rozijntjes erbij. Heb er veel leuke reacties op gehad.
     
  16. Storm

    Storm Niet meer actief

    Heb inmiddels de traktaties klaar. Dit is het resultaat. Vind het er zelf best grappig uit zien. :D Zit een ontbijtkoekje in met een ballon met daaraan een kaartje: Hoera, V.incent 2 jaar.
     
  17. p1982

    p1982 Niet meer actief

    heb de traktatie klaar

    is een rolletje smarties geworden met een vlinder zeg maar
     
  18. Maia

    Maia Niet meer actief

    hier gaat ons meisje morgen trakteren
    Het zijn mandarijntjes geworden en een boekje voor op de groep.
     
  19. linde90

    linde90 Niet meer actief

    dit gaat onze dochter trakteren, ik had die eendjes nog liggen van haar kraambedankjes, ik doe er een zakje likkoekjes van de hema en rijstringetjes met yoghurt van de hema, met een roltoeter erin.

    Kost bij elkaar ook geen dr*l. Wel handig dat ik ze nu al kan maken, aangezien ik een paar dagen voor haar verjaardag uitgerekend ben....
     

Deel Deze Pagina