Voel me een beetje een overbezorgde doos .... Maar sinds zoonlief kruipt, heeft hij hele blauwe knietjes! Ze zijn behoorlijk beurs. Hij lijkt er niet veel last van te hebben (hij kruipt vrolijk verder) maar ik vind het toch een beetje sneu. Hebben alle kindjes dit?
is het niet van de spijkerbroek? mijn zoontje heeft dat toen gehad, ik dacht ojee wat is dat, wat erg! helemaal blauw! maar dat kwam van de spijkerbroek. maar als het echt blauwe plekken zijn, weet ik het niet, ken het niet. succes
Mijn kinderen zitten onder de blauwe plekken. Nu lopen, rennen en klauteren zij allebei veel en vallen dus ook regelmatig. Van het kruipen kan ik het me niet herinneren, maar het zijn blijkbaar wel kindjes die snel blauwe plekken krijgen (of die zich wel heel vaak hard stoten).
Mijn kinderen hebben best lang gekropen en hun knieen waren net schoenzolen. Helemaal beurs, hard en blauw. maar dat vonden zij geen enkel probleem. Ze kropen ook vrolijk oop een houten vloer, tegels enz. Alsi k dat probeer verga ik van mijn aan mijn knieen! Nadat ze gaan lopen krijgen ze overal en nergen blauwe plekken, schaawwonden en dat soort dingen. Zolang het komt doorhet kruipen/vallen/klauteren hoort dat bij het kind zijn, en is echt niet sneu. Het betekent dat je kindje zich ontwikkelt, vooruitkomt en dat gaat meestal met vallen en opstaan.
Mijn zoontje heeft dat ook,zijn knietjes zijn helemaal ruw en blauw,zijn onderbeentjes ook veel blauwe plekken.Hij kruipt dan ook net zo vlot buiten over de tegels dan bij ons op de vloerbedeking.Smeer zijn knieen elke avond in met vette creme,verder doe je er niks tegen denk ik.
Ach ja, maak me er verder ook niet druk over Weet nog van mezelf dat mijn broertje en ik standaard geschaafde knietjes hadden. Zoonlief ontwikkelt zich als een trein en is dol op klauteren en wilde spelletjes, dus er zullen nog vele blauwe plekken volgen...