Trekkerige pijn voorkant buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nuage, 21 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Is er iemand die dit herkent?

    Ik heb een gekke pijn net boven mijn navel als ik een specifieke beweging maak, meestal als ik overeind kom. Het voelt alsof er een haakje vastzit daar aan de binnenkant van mijn buik en dan trekt. Alsof de baby aan me vastzit met een haakje haha maar het is een heel gek en heel specifiek gevoel, altijd op precies dezelfde plek.

    Ik heb het al een aantal maanden. Over 2 weken krijg ik een keizersnede en het zit me toch niet lekker dat plekje. Heb het al verteld aan de gyn maar die keek me aan alsof ik gek ben.

    Mijn placenta ligt aan de achterkant dus die kan het niet zijn. Ik heb wel een operatie gehad aan mijn maag en ik heb geen idee of het misschien een verkleving van die operatie kan zijn die nu “ruzie maakt” met mijn baarmoeder bijvoorbeeld.

    Ik hoop echt iemand te vinden die het herkent. Het is een heel vies pijntje, niet prettig en je voelt dat er echt iets niet goed zit daar. Maar wat is het in vredesnaam...
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Zijn het niet gewoon je buikspieren...?
     
  3. Annebeth

    Annebeth Bekend lid

    11 sep 2015
    688
    449
    63
    Ik had het ook een paar weken in de buurt van mijn navel maar is toen vanzelf overgegaan. Mijn placenta zit wel aan de voorkant dus ik ging er zelf van uit dat het daar misschien mee te maken had. Of een verrekt spiertje ofzo.

    Sterkte ermee, hopelijk krijg je dat meer duidelijkheid krijgt hier.
     
  4. Nuage

    Nuage VIP lid

    12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Over iets minder dan 2 weken heb ik de keizersnede en ik hoop niet dat er dan een complicatie ofzo naar boven komt. We gaan het zien.
     
  5. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had het tijdens de vorige zwangerschap. Ik had toen een vleesboom. Die ontdekten ze tijdens de eerste echo met 7 weken. Vanaf ongeveer 20 weken kreeg ik last van dit gevoel. Maar het ging ook weer weg na een paar weken. Waarschijnlijk was de vleesboom toen weer opgeschoven of zo. Dit was de verklaring van de verloskundige destijds.
     

Deel Deze Pagina