Beste meiden... Ik ben marktplaats een beetje aan het afstruinen. Wij gaan namelijk binnen nu en een paar maanden de zolder ombouwen, en ik zou het fijn vinden als ik een klein fitnesshoekje zou kunnen hebben. De rest van de zolder dopen we om tot logeer/speel zolder. Dus: ik op zoek naar een crosstrainer. Maar, ik zie ook veel trilplaten staan. Lijkt me erg relax eigenlijk Maar heeft het ook nut?! Wie heeft er ervaring met een trilplaat en is het een aan te raden apparaat? Alvast bedankt! (ps: andere suggesties voor een mooi lijf zijn óók welkom )
ehh ja, daar heb je gelijk in Het is ook niet echt sporten, maar wel bewegen..dat was the point toch, dat je spieren bewegen. Kom op! Zeg nou dat dat ding ge-wel-dig is Dan kan ik het tenminste kopen
geen ervaring maar bij ons stonden ze ook in de sportschool...dus lijkt mij dan dat het nut moet kunnen hebben....
Als je er regelmatig gebruik van maakt kan het zeker wel helpen.... Maar ik zou adviseren om daarnaast ook gewoon wat cardio oefeningen enz te doen want die trilplaat is vooral gericht op spieren.... Heb het zelf namelijk ooit in een sportschool gedaan Ow en die kleine trilplaatjes weet ik niet of die echt effect zullen hebben maar je kan het altijd proberen!