Troll hunten

Discussie in 'Over deze site' gestart door KleineLai, 31 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.990
    25.429
    113
    Zijn hier regels voor?
    Ik zie het wel vaker namelijk en het is vervelend dat een half topic wordt gekaapt door hunters (terecht of niet terecht).
     
    Maslov vindt dit leuk.
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Nee, daar zijn geen regels voor. Mocht iemand twijfels hebben aan het verhaal van een lid dan kunnen ze contact met ons opnemen via privébericht. Liever niet via het forum.
     
  3. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Waarwaarwaarwaar?
     
    Susy vindt dit leuk.
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.990
    25.429
    113
    En het lid zelf? Lijkt me als TS erg vervelend als er over mij geoordeeld wordt.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  5. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dat risico loop je als je iets vraagt op een openbaar forum lijkt me.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  6. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.621
    21.117
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Iets met een uit de hand gelopen babyshower in het gedeelte Zwangerschap ;)
     
    Athina en Whysteria vinden dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.972
    15.495
    113
    Vrouw
    Maar er word nu wel heel erg vanuit gegaan (door sommigen) dat er niets klopt van het verhaal.

    Ikzelf heb ook mijn twijfels en zie dat ik daar niet alleen in ben maar sommigen reageren alsof ze 100% zeker zijn, dat het een nep verhaal is en dat er een troll aan het typen is.
    Terwijl je dat eigenlijk niet kan weten.
     
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik denk eigenlijk in dit geval het wel waar is. Maar het de Ts of ontbreekt aan sociale vaardigheden of de hormonen in de weg zitten. Dit lijkt al veel langer te spelen binnen het gezin.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Ook een topicstarter kan ons een bericht sturen.
     
  10. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ben ik de enige die de TS in dat topic helemaal kan begrijpen? En ik ben zelf niet eens van de babyshowers/vrijgezellenfeestjes (lees: ik vind ze afschuwelijk), maar ik kan me volledig inleven in de teleurstelling die ze moet voelen nu.
    Ik sta eerder versteld van de aannames en voorbarige conclusies die zoveel leden doen n.a.v. een topic wat iemand opent om haar hart te luchten, en de ongelooflijk botte manier waarop dat geuit wordt door sommigen.
     
    Maev, Tulp21, MIss X en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.990
    25.429
    113
    dat bedoel ik inderdaad. Maar gelukkig kan de TS een pb sturen naar @Beheer .. dat weten nieuwe leden ook zo goed en zo.

    beetje raar allemaal hoor Beheer.
     
    Whysteria, Zonnestralen en Neuzeke vinden dit leuk.
  12. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.620
    7.272
    113
    Nou in dit geval weet TS dat wel, want ze wist ook hoe ze haar eigen bericht kon aanpassen, dat gaat via dezelfde knop 'tools'
     
  13. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.990
    25.429
    113
    Nou nee, je mag er vanuit gaan dat mensen gewoon je vraag beantwoorden. Daar is het forum voor. En vertrouw je het niet dan reageer je niet of je maakt een melding. Maar om op pagina 2 al te gaan troll hinten en het topic kapen is gewoon lullig. Zowel naar TS als de mensen die reageren.
     
  14. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.620
    7.272
    113
    Nou ze stelt niet echt concreet een vraag. Wel hoopt ze op verhelderende reacties. Nou diegene die hinten op dat ze een troll is voldoen daar naar mijns inziens volledig aan :D
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  15. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    @Kleine laiWat bedoel je dan precies?
    Bedoel je dat je je afvraagt hoe een nieuw lid dit soort reacties aan ons kan melden?
     
  16. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Ik snap het niet zo goed inderdaad, hoewel ik me wel heel goed kan vinden in dat ze de afgelopen tijd als moeilijk heeft ervaren. Maar als je puur naar het verhaal kijkt dat ze een babyshower wil en die niet krijgt, Tjah ik snap de teleurstelling wel, maar zoiets valt niet af te dwingen. Dat mag gezegd worden en is volgens mij ook de rode draad van de meeste reacties.

    De vraag stellen of het wel echt is vind ik wat ver gezocht en onnodig. Bovendien heel onaardig als het wel echt is omdat je je dan niet serieus genomen voelt.
     
    Whysteria vindt dit leuk.
  17. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.990
    25.429
    113
    Wat ik bedoel is dat een nieuw lid hier komt, haar verhaal doet en vervolgens als nep of troll wordt uitgemaakt. Gevolg is dat dit lid hier natuurlijk niet meer terugkomt.
    Zo’n nieuw lid gaat niet opzoek naar waar ze berichten kan melden, die steekt gewoon haar figuurlijke middelvinger op (en terecht) en vertrekt.
     
  18. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Daar ben ik het helemaal mee eens, daar is het een forum voor. Maar dat kan toch ook op een normale manier? Er wordt al zo ergens rondom reactie 5 door meerderen behoorlijk op de man gespeeld.
     
    ellessinia, 2jongensmama en KleineLai vinden dit leuk.
  19. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Zeker waar! Gelukkig houden de meeste het wel netjes. Ik hoop dat de schrijfster zich daar op richt.
     
    KleineLai en Whysteria vinden dit leuk.
  20. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Het is zeker niet de bedoeling dat iemand zo'n 'welkom' krijgt op het forum. Gelukkig zijn er dan vaak andere leden die dit aan ons doorgeven.
     

Deel Deze Pagina