Trouwcadeau voor aanstaande

Discussie in 'De lounge' gestart door ElleE, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleE

    ElleE Actief lid

    4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik wil mijn vriend (mijn aanstaande dus) een leuk cadeau geven op onze huwelijksdag, maar ik weet niet wat.... Hij is niet het type voor manchetknopen of dasspelden en ik ben eigenlijk ook wel op zoek naar iets originelers dan dat! Hebben jullie leuke ideeen?
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Een pen waarmee hij de akte ondertekent?
     
  3. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    en laten graveren....bijv:trouwdatum
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    dat is inderdaad wel een mooi cadeuatje vind ik.
     
  5. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Een ster!
    Wij hebben een echte ster! haha Of het echt zo werkt weet ik niet, maar heb een officieel orkonde en bewijs...kan je zelf een ster kiezen en die een naam geven!
    Ik heb mijn man voor ons trouwen deze ster gegeven..een ster is voor eeuwig(weet het, niet helemaal, maar wij zien hem wel eeuwig!), en onze liefde ook!
    Op internet regel je dit en je krijgt alles thuis gestuurt! Vond het wel een romantisch idee.

    Of ook een leuk idee is via www.kossiesdesign.nl 2 handdoeken kopen die je aan elkaar kan ritsen(en zo dus geen zand tussen jullie heb als je tegen elkaar wilt liggen op het strand!)! de 1 is blauw met een mannetje en de ander roze met een vrouwtje, via hun kan je gelijk je naam erop laten borduren! Wij hadden erg veel bekijks op onze huwelijksreis! hahahaha
    Daar hebben ze trouwens nog veel meer leuke dingen die je kan laten bedrukken of borduren, en je kan zelf je plaatje/tekst sturen!

    Een nieuw naamplaatje bij de voordeur! Weet niet of je zijn naam aanneemt? Zowel dan is het erg leuk als je een bordje heb hangen met jullie familienaam!...... Je heb tegenwoordig hele mooie!

    Horloge? Met een mooie gravering achterop..De tijd blijft altijd doortikken, jullie liefde ook...

    Mooie foto van jullie gezinnetje op doek

    zijn wat ideetjes...is moeilijk he! Wij zijn morgen 10 jaar samen, maar weet niks....

    kus miek
     
  6. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Een pen MAG NIET! Ja, je mag van mij best een pen geven hoor, maar de trouwakte moet worden ondertekend met één en dezelfde pen door alle personen.

    Ja het gaat echt werkelijk nergens over, maar wij wilden onze getuigen dus een pen geven als bedankje (hebben we ook gedaan) en hen daar gelijk mee de akte laten ondertekenen en dat mag dus niet.

    Linda
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Dat verschilt dus per gemeente dus je zou het moeten navragen!
    Maarre...een pen is niet echt origineel vind ik.

    Of een foto op linnen (canvas) laten afdrukken. Eentje van bijvoorbeeld 1 meter bij 1 meter?
     
  8. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    of een mooi horloge met de trouwdatum erin gegraveerd
     
  9. ElleE

    ElleE Actief lid

    4 jun 2006
    223
    0
    0
    Hee bedankt allemaal! Hier kan ik zeker wat mee! Die van dat horloge vind ik mooi, maar dat bordje voor bij de deur eigenlijk ook! En die canvasfoto ook, haha ik kan niet kiezen....
     
  10. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    :) :) :)
    succes met kiezen dan.
    en alvast een hele fijne dag
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Sorry hoor, maar dit is niet waar.
    Wij zijn pas getrouwd en wij hadden voor onze getuigen ook pennen en ze hebben de pennen daar gewoon gebruikt. Er zijn dus in totaal 5 verschilllende pennen gebruikt.
    Niemand die er moeilijk over deed of wat dan ook...
     

Deel Deze Pagina