verdorrie ik ben zo pissig

Discussie in 'De lounge' gestart door MIss X, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik voel mij zo ongelukkig :cry:

    Donderdag werd onze kamertje eindelijk na 8 weken bezorgd. Ik heb ze wel 10x gebeld of hij er al was omdat ik ongeduldig ben.

    En eindelijk kwamen ze hem afgelopen donderdag bezorgen.
    Ik had haar kamertje al leeg gemaakt zodat alle dozen daar naar toe kon en dan konden we vanavond alles uitpakken, in elkaar zetten want dan kon mijn vader helpen samen met mijn vriend. Heb vanmiddag een matrasje gekocht en rolgordijn.

    Ben wat aan de late kant maar we zijn ook net verhuisd.

    Toen we alle dozen open maakte konden we nergens een beschrijving vinden. Eindelijk een beschrijving. En wat zien we..

    De verkeerde kamer...

    De kleur was goed dus we hadden het niet door.
    Ik keek op de zijkanten van de doos en er stond Bebe- Jou Havanna White ipv Bebe-Jou Athena White :x

    Ik kon wel door de grond zakken. Ik ben zo boos op mezelf dat ik dat niet heb gecontroleerd. Ik ging ervan uit dat het de juiste kamertje was want ik heb nog met de bezorger gesproken over dat kamertje, op de bon stond Athena White waar we voor hebben getekend en ik heb de winkel wel tig keer gebeld over dat kamertje.

    En ik neem aan als er op de bon staat dat Athena White bezorgd moet worden bij ons adres dat de bezorger dat wel controleerd voordat hij iets eruit haalt.

    Ik voel mij zo k*t. Ik heb zo naar deze dag uitgekeken. Nu moet ik nog langer wachten. Ze moeten er maar voor zorgen dat de kamer binnen een week binnen is. Ik weet anders niet wat ik moet doen. Ik hoop gewoon dat ze het verkeerd hebben bezorgd en niet verkeerd hebben besteld bij bebe-jou.

    Woensdag heb ik een Babyshower en ik zag het al voor me, iedereen die ons kamertje kwam bewonderen.. Maar nu is hij nog steeds leeg!
    Dinsdag komt ook de kraamverzoger en nu is helemaal niks af!

    Ben zo boos op mezelf :x :cry: Als we donderdag gelijk hadden gecontroleerd kon ik gelijk bellen. Maar ze zijn nu al dicht en dinsdag pas open. En ik ben al bijna 37 weken..

    Gelukkig komt dinsdag wel haar wiegje waar ze voorlopig in zal slapen.

    Ik weet het even niet meer hoor, stel het duurt weer 8 weken wat dan?

    XXX

    Lang verhaal moest het even kwijt
     
  2. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waar heb je de kamer besteld?
     
  3. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ow nee... Daar krijg je wel de zenuwen van. :rolleyes: Zet ze maar flink onder druk.
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Jeetje, kan me voorstellen dat je verschrikkelijk baalt.
    Als ik jpou was zou ik er dinsdag op staan dat je binnen een week het juiste kamertje geleverd krijgt.

    Ik hoop dat je het snel voor elkaar krijgt.

    En jezelf hier niet de schuld van geven, tis jou schuld niet!
     
  5. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Jeetje wat een gedoe. Ik kan me voorstellen dat je niet gecontroleerd hebt of ze het goede kamertje hebben bezorgt. Je gaat er inderdaad van uit dat ze het controleren bij laden en lossen.

    Succes. Ik hoop voor je dat ze de kamer gewoon verkeerd geleverd hebben en er dus nog een voor je hebben staan. En dat ze anders met een goede andere oplossing komen.

    Liefs
     
  6. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Hopelijk stond er vanmorgen nog een stel beteuterd te kijken... hebben ze gewoon de kamertjes verkeerd bezorgd en kunnen jullie dinsdag ruilen. Ik hoop het echt voor je.
     
  7. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    bij babyhuys.com
     
  8. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Gewoon eisen dat er binnen 1 week een nieuwe is. Ze kunnen zeker wteen leveren.\
     
  9. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Balen meid, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt met die nesteldrang enzo.....

    succes dinsdag met bellen
     
  10. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wat vreselijk balen meid.. :(
    Wij hebben ons kamertje daar ook besteld maar dan gewoon in de winkel zelf...
    ik kreeg het spontaan benauwd toen ik je verhaal las.. :oops:
     
  11. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Jeetje! Echt goed balen zeg! Ik ben blij voor je dat 't wiegje wel op tijd komt! Dan kan je kindje in ieder geval lekker slapen. Probeer je niet op te winden (niet echt goed voor je baby!) en probeer erom te lachen.
    Ik weet heel goed dat dat moeilijk is.. heb een soort gelijke ervaring.
    Wij hebben kaartjes uitgezocht toen ik 37 weken zwanger was, maar geen proefdruk laten maken want ik had nog wel even.. Met 37+3 besloot meneer dat hij toch wel klaar was voor deze wereld. Mijn kereltje is geboren op een donderdagavond. We hadden de tekst voor de kaartjes al klaar. Mijn man is die vrijdag erop gelijk een proefdruk gaan maken en die heb ik per mail gekregen en gelijk de wijzigingen doorgeven. En nog een keer is mijn man gaan controleren of de proefdruk goed was: ja, goed. Gelijk bestellen en hij zou die dinsdag erop klaar zijn. Donderdag hebben we maar gebeld want er waren nog steeds geen kaartjes (het was druk :( ). Maandag zouden de kaartjes klaar zijn. Kaartjes opgehaald (ik, vol hormonen) en niet gekeken naar de tekst. De tekst was FOUT! Bellen met de drukker: ze konden donderdag wel nieuwe leveren... Mensen begonnen ondertussen naar onze ouders te bellen of het wel goed ging met ons manneke omdat ze nog geen geboorte kaartje hadden ontvangen! Donderdag was niet goed. Morgen, uiterlijk 18.00uur zodat we nog die dag alles op de bus konden doen. Na veel gezeik kregen we onze zin.

    In andere woorden: gewoon zeggen binnen welke termijn je 't kamertje wil hebben. Wij hebben ook nog even gemeld dat een "hart van Nederland" dit wel eens een leuk item kon vinden :) en dan willen ze wel!

    Meid, doe rustig aan! `t Kindje kan zo lekker in de wieg slapen en je hebt niet per sé een comode nodig om een luier te verschonen (kan ook op bed of op de bank of zo!)

    Owww, sorry voor 't lange verhaal! :)
     
  12. Caecilia

    Caecilia Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    O wat ik me je frustratie begrijpen... Wij hebben ook zo'n gezeur met onze kinderwagen gehad. Zou geleverd worden in week 40. Met de kerst nog niets. 2de kerstdag hals overkop een andere uitgezocht... die hadden we op 28 dec in huis... 7 januari is onze zoon geboren. Echt het soort gedoe waar je niet op zit te wachten en zeker niet als al die hormonen door je lijf gieren!

    Maar bij ons is het goed gekomen. Duim voor je dat dit voor jou ook gaat lukken!
     
  13. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    ben er echt ziek van..

    Heb vannacht er ook over gedroomd dat bebe-jou 2x voor de deur stond.

    Ik vergeef het ze nooit als de kamer nooit op tijd af is. Ik vind het juist zo speciaal om alles in te ruimen en weg te dromen. Maar nu is het nog steeds Leeg.. Ik bel ze dinsdag :)

    Ik hou jullie op de hoogte
     
  14. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    jeetje mooi balen
    nou ik hoop dat je het snel voor elkaar heb
     
  15. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Shit he dat is inderdaad zwaar balen!
    Wat slordig dat ze het verkeerde kamertje afleveren!
    Ze moeten het maar binnen een week de juiste zenden hoor!
    Zou flink laten merken dat dit gewoon niet kan en dat je 37 weken zwanger bent en elk moment kan bevallen!
     
  16. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he bah wat vervelend, zou ook goed pissed zijn.
    helaas hoor je dit wel vaker
     
  17. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb je dan pas het kamertje uitgezocht met 30 weken zwangerschap?
    Sorry dat vind ik al best laat, vandaag de dag zit overal levertijd op, ook veel en lang op kinderwagens.
     
  18. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb na mijn 20-weken echo ook al alles besteld. Het is logisch dat je maanden moet wachten. Dus alles lag ruim op tijd voor de bevalling in de winkel. Alleen moest de kinderkamer af zijn en daarna konden ze hem pas brengen. Maar ik had geen moment stress...
     
  19. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Zoals ik schreef heb ik het kamertje inderdaad pas met 28 weken besteld omdat we net een nieuw huis hebben gekocht en pas hier 3 weekjes in wonen. Veel gezeur met het huis gehad dus ik durfde het niet te bestellen omdat het een flinke kamer is en alleen in dit huis past.

    Ik heb hem gelijk besteld zodra we de akkoord kregen van het huis en het zou 6 weken duren dus dan was is 34 weken. Niet heel erg op tijd maar nog ruim van tevoren. 6 werd 8 weken.

    Als alles oke was, had ik het gewoon allemaal af met 37 weken. Maar nu dus niet.
     
  20. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow wat vreselijk zeg! Kan me voorstellen dat je baalt!

    Gelukkig komt snel het wiegje waar de kleine in zal slapen dus een slaapplek is er iig! Das tochhet belangrijkste! ;)

    succes en hoop dat je snel het goede kamertje hebt!
     

Deel Deze Pagina