tsjong wat is dit nu weer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fokje, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Gister ochtend zette ik een bakje thee, en plop mijn rechter borst werd nat, ik dacht dat kan nu toch nog niet, ik zal wel gemorst hebben met het water

    gister avond had ik het er met mijn man over, en ik kneep voorzichtig in mijn tepel en plop ja hoor er kwam voch uit mijn tepel.

    is dit wel normaal?
    ben nog niet eens op de helft en het is alleen mijn rechter borst

    ik hoop op antwoord
    groetjes
    fokje
     
  2. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Dit is normaal hoor of komt in ieder geval vaker voor, laat ik het zo zeggen. Mijn moeder kwam er achter dat ze zwanger was, doordat ze lekte. Dus dat was nog eerder, kun je nagaan.
    x
     
  3. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb het ook wel eens gehoord. Vanaf wanneer is het normaal dat dit gebeurt?
     
  4. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ja hoor, kan eigenlijk al vanaf het begin. Sommige vrouwen komen en ook niet meer af (sorry, wil je niet bang maken)

    Ikzelf had het bij de 1ste vanaf 23 weken en bij de 2e vanaf 19 weken. Helaas is het heel af en toe nog een beetje nat bij de linkertepel, terwijl ik nu al bijna een jaar geen borstvoeding meer geef.

    Groet van Kiki
     
  5. acire

    acire Fanatiek lid

    nu ik dit zo las kneep ik er ook even in, er kwam ook een klein drupje doorzichtig/wit vocht uit. grappig :)
     
  6. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Dat is heel normaal meis ik was ook heel vroeg begonnen met lekken
     
  7. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    kan je dat ook helemaal niet hebben...? ik kan knijpen wat ik wil maar er komt echt niets uit....
    opzich niet zo heel erg hoor...
     
  8. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bedankt dames

    ben nu weer gerust

    groetjes vanaf deze kant
     
  9. Mist

    Mist Fanatiek lid

    18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja hoor niets aan de hand als je dat niet hebt, ik had het bij mijn vorige niet en na de beavlling liep ik over van de melk en nu heb ik ook nog niets en ben dus er erg blij mee ;) (scheelt heel wat gezeur met compressen en zo.. ) Dus als er wel wat uitkomt is normaal als er tot het einde niets uitkomt is ook normaal, elke vrouw en dus elke borst is weer anders zullen we maar zeggen ;)
     

Deel Deze Pagina