turn/gym kleding

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Gentle, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Dochterlief (bijna 6, maat 116) zit sinds kort op acrogym. Nu heeft ze een pakje van een vriendin van mij gekregen (tweedehands voor haar dochter), maar het is aardig heftig gebruikt denk ik, en ik weet niet hoe lang het nog mee kan. Toen ging ik op zoek naar een turnpakje... :( waar vind ik zoiets?? Ik wil er ook graag iets van een broekje bij, vaak zie ik bijpassende zwarte sportbroekjes...

    De winkels die we hier in het centrum hebben (scapino, sport 2000, gewone kledingwinkels) verkopen dit niet, en online kan ik het ook niet echt vinden. Vaak zijn het balletpakjes, maar ik zoek meer zoiets: http://bambinoboetiek.com/wp-content/uploads/2014/07/turnpakje-Myrth.jpg

    Is dat nou echt alleen bij kleine onbekende webshops te krijgen? Ik zou ook graag ff passen...
     
  2. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    Perry sport denk ik?
     
  3. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Decathlon.
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik zou het bij de vereniging vragen, vaak hebben zij wel adressen (waar je soms met korting kunt kopen).
     
  5. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    En online vind ik veel (ook grotere) webshops die het verkopen.
     
  6. Noordeling

    Noordeling Fanatiek lid

    5 aug 2014
    1.223
    103
    63
    'k Zou idd online kijken bijvoorbeerld bij:
    SportEmotion | Welkom bij SportEmotion
    KRINGELSPORT_turnpakjes_gk_turnkleding_schaatspakjes_turnleertjes
    Christian Moreau - Verzameling van sportkleding voor particulieren en verenigingen. Het maken van aangepaste kleding.
    Hesters.nl | Turnpakjes, Turnkleding en Turn-Accessoires van Christian Moreau
    Al adviseerde ik als turntrainster ouders ook altijd om mp in de gaten te houden. Nieuw zijn ze namelijk best duur, er zijn altijd wel pakjes op mp die alleen tijdens wedstrijden gedragen zijn.
     
  7. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    Dit idd. Zo weet je ook meteen of je het juiste pakje hebt.
     
  8. yessie

    yessie Fanatiek lid

    27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik weet nog dat wij vroeger de pakjes (tweedehands) kochten bij een klein sportwinkeltje in ons dorp. Daar werden de pakjes van de plaatselijke gymnastiekvereniging besteld. Zou idd even vragen bij de vereniging, die kennen vast adresjes.
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Bij mijn dochter moeten ze allemaal dezelfde pakjes dragen en die koop je via de turnvereniging. Anders zijn er best wat webshops of gewoon op MP kijken. De maat van het turnpakje klopt trouwens voor geen meter, ze heeft 3 maten groter dan normaal haar turnpakje.
     

Deel Deze Pagina