tussen realiteit deel 3

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door miriam25, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ben echt dom en blond hier nogmaals een poging van mij
    ga jullie proberen te pbén
     
  2. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden waar zijn jullie?
    voel me hier zo alleen
     
  3. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    #3 wuppie 01, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    WAAAAAAAAAAAAAAAAT Wat balen zeg.

    Ben er ook hoor miriam jullie zijn nog niet van me af :D

    computer moet onder stroom en ga even liggen vanmiddag met Sophie naar de gymzaal :D

    Had gister nog een heel stuk geschreven dat is ook weg........

    Me2 wil toch nog even zeggen dat het inderdaad nog niks zegt en die nekplooi is natuurlijk het belangsijkst niet het bloed Vind het eigenlijk gewoon een rot test. Punctie valt trouwens erg mee.

    Miriam top reactie van woezel en pip.
    Sem zou wel eens een sprongetje kunnen hebben dan snapt hij opeens dingen beter zoals jij gaat weg als je me in bed ligt en dat wil ik niet dus...... huilen mama. Gaat weer voorbij als hij ook weer begrijpt dat je ook terug komt. Je gaat echt versteld staan de komende tijd wat hij allemaal kan en door heeft.

    Marieke succes zaterdag met het open huis ik duim dat het verkocht word gelukkig gaat het weer iets beter met je knie.

    Marla volgens mij heb jij nu wel meldplicht:D

    Franka ik hoop dat je schoonzus inmiddels bevallen is en dat alles goed gaat ik snap dit gerek ook niet helemaal. sterkte.

    hmm nu weet ik het echt niet meer....crash in me geheugen;)
     
  4. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    GEVONDEN!!!!!

    Altijd balen als een heel gedeelte weg is! Ach, als we in de tijd van tussen realiteit deel 2 mee moeten gaan hebben we nog een leuk uitje voor de boeg!

    Ik probeer later nog wel terug te komen, op het werk is het zooooo traag, alleen het wegklikken van de pagina duurt al 20 sec.!

    Anders iedereen alvast fijn weekend!

    Kus Minka
     
  5. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    hahaha zie mijn banner! die is dus ook teruggezet tot 4 september :D:D:D
     
  6. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    ha ha, wat grappig!

    ja, ik ben er ook weer, bedankt voor je pb´tje Mir.
    Me2, had je mijn laatste post voor jou nog gelezen? Daarin probeerde ik je een beetje gerust te stellen (met grote kans dat dat niet lukte, want we weten allemaal hoe dat werkt...) Hoe gaat 't nu met je?

    nou meiden, de rest zal ook zo weer terug zijn...
    toedeloe!
     
  7. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    aaah gelukkig jullie hebben me gevonden het was eenzaam hier hahaha
    maar zie dat er een uitje op komst is hahaha minka grappig he

    franka hoe is het nu bij jullie
    en me2 hoop dat je toch geniet met de meiden

    liefs miriam
     
  8. Jude

    Jude Bekend lid

    30 nov 2006
    654
    0
    0
    O, ik dacht al dat er wat mis was gegaan, de site was wel heel lang offline gisteren en vanochtend. Maar ik heb jullie gevonden!

    Maar verder heb ik eigenlijk niet veel te melden :(, maar ik dacht, ik laat even weten dat ik jullie gevonden heb :D.

    Duimen jullie voor me maandag? Ik moet dan naar die kliniek toe en hoop dat ze iets voor me kunnen doen ipv weer alleen maar pillen, die trouwens echt niet voldoende helpen, maar dat is een ander punt waar ik de huisarts en de neuroloog mee lastig ga vallen als er maandag niks uit komt :x...

    X
    Jude.
     
  9. franka

    franka Bekend lid

    12 nov 2006
    751
    0
    0
    Zo, deel 2 is gesloten zie ik.
    Dan nu alweer deel 3 (noodgedwongen, dat dan weer wel)
    Ik zag, dat we inderdaad het uitje nog tegoed hebben :p

    Me2: jeetje wat spannend en heftig. Hoe gaat het nu met jullie?

    Jude: ik zal hard voor je duimen a.s. maandag.

    Miriam: jij bent net terug van een hele leuke vakantie zag ik ;)
    Ah Sem heeft ook een sprongetje? Suze heeft nu ook door, dat mama weg kan gaan en is dan not amused.

    Wuppie: hoe is het bij jullie? Al een beetje bijgekomen van de crash in je hoofd (hihi)

    Marieke: toi, toi voor morgen. Hopen, dat kijkers ook kopers blijken!!!

    Hier zijn het heftige dagen. Mijn zus is nog niet bevallen, maar krabbelt weer wat op. Wel is er nu een datum voor de keizersnede geprikt, mocht ze toch de 37 weken halen (ergens in onze herfstvakantie, maar de precieze datum wil ze nog niet zeggen)
    Bob heeft vandaag groot onderzoek gehad en we wachten nog op de uitslag...........
    Ik heb nog een druk, maar leuk weekend voor de boeg (morgen cursus in Almere en zondag een lunch afspraak met vriendinnen) Even andere koek, dan ziekenhuizen e.d.

    Een fijn weekend allemaal.

    Liefs Franka
     
  10. neia

    neia Fanatiek lid

    18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hoi meiden,
    Heb jullie ook kunnen vinden gelukkig!!
    Dit weekend open huis. Gister één kijker gehad, het was wel serieus, dus wie weet. Vandaag ook nog van 11 tot 1 uur. Ben erg benieuwd of er wat uit komt.
    Wuppie, hoe was het bij de peutergym? Vond Sophie het leuk?
    Minka, hoe is het nu met je? Lukt het werken nog wel?
    Hahaha volgend jaar weer dezelfde dag een uitje aan je banner te zien hahaha.
    Jude, succes morgen in de kliniek, hoop echt dat ze iets voor je kunnen doen. Ik zal voor je duimen!
    Franka, wat zal deze tijd voor jullie heftig zijn zeg! Hoop echt dat de uitslagen van Bob mee zullen vallen. En dat je zus het haalt tot de 37 wkn en anders dan iedereen er gezond uit mag komen.
    Geniet ervan vanmiddag met je vriendinnen. Je zult het nodig hebben.
    Me2, hoe is het nu met je? Weet je al of en wanneer je de punctie zal laten doen?
    Heb je toch nog kunnen genieten met je vriendinnen?
    Miriam, bedankt voor je pbtjes, fijn dat het gelukt is!
     
  11. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat is het een heerlijke dag vandaag de zon doet het heerlijk ben vanmogen zomaar even bij mijn fam op bezoek gegaan even weg heerlijk hoor franka ook lekker een lunch afspraak geniet ervan meid en pff het blijft wel heel eng en spannend he.

    marieke en en en nog meer serieuze kopers geweest hoop het voor je de markt begint weer wat aan te trekken hoorde ik vrijdag avond dus goede hoop voor jullie dan maar.

    jude toi toi morgen en gewoon heel erg duidelijk zijn dat dit niet langer zo kan en dat de pijnstillers nagenoeg niks doen op je strepen staan.

    minka de stem hier is terug eindelijk kan dan ook weer werken ben er blij van hoor.

    me2 hoe is jou weekend met de meiden?
    hoop dat je gedachten hebt kunnen verzetten even

    wup hoe ist? knuf

    flyke jette marla amber jullie ook alles goed vast nou ik ga weer genieten van de zon (en mijn nieuwste verslaving happy op hyves leuk spel hoor)
    doegie meiden
     
  12. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    ;)Kan nog net even voor het slapen gaan......

    Jude heel veel succes morgen! Ik duim voor je dat de artsen meegaant zijn.

    Miriam, inderdaad een heerlijke dag vandaag, we hebben lekker in het bos gewandeld en in de tuin geweest. Leuke verslaving he, maar pas op voor de bommen:D. Wil je trouwens nog een boerinnetje erbij, dan kun je me vinden onder mijn eigen naam, daar speel ik met iets meer vrienden en kun je meer van me jatten.

    Marieke, ik hoop dat de open dagen wat heeft opgeleverd, altijd weer spannend. ik bel snel nog eens!

    Me2, hoe was je weekend? hoop dat je je zinnen hebt kunnen verzetten en een keuze hebt gemaakt. Wat Amber zegt, het is een domme kansberekening, maar als je zekerheid wil......

    Wuppie, al paard gereden? Lekker om je zinnen even te verzetten met iets anders. Misschien brutale vraag maar ik stel hem toch...heb je nog plannen om verder zwanger te raken?

    Franka, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt over de bevalling. Ook over je neefje, bah! spannende dagen voor je.

    Flyke, heb je ons al gevonden? ben je al weer een beetje op orde met je werk!

    Marla, MELDPLICHT

    Amber, alle baccillen weer de deur uit? hier begint een tweede ronde van verkoudheid op te komen:$

    Jette, kom je snel weer vertellen hoe het met jullie is.....enne..... we willen wel een foto van jou zien.

    Hier alles prima, klaar voor weer een weekje werk! Heb voor vrijdag een optie op een vrije dag gepland, even sjoppen en dan mijn kledingkast opruimen, weg met al die zwangerschapskleding!!!! iemand nog interesse:D

    Slaap lekker
    X MInka
     
  13. flyke

    flyke Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hey
    ja hoor jullie gevonden
    alles goed hier maar druk druk
    en linde nu pas van de flinke hoestbuien af
    hoop dat het zo blijft
    beste voor iedereen!ga nog es moeten terug blikken op vorig deel 2 om terug mee te zijn vrees ik, zal voor woensdag zijn misschien, straks bed in, ben doodop

    liefs
    flyke
     
  14. Minka

    Minka Fanatiek lid

    25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Flyke, helaas, terug lezen lukt niet meer, alles vanaf 3 september is kwijt! Maar we gaan hier gewoon verder :)

    Er is er 1 jarig HOERA, HOERA! dat kun je wel zien dat is:
    Wuppie
    Meid, van harte gefeliciteerd! Mogen al je wensen maar snel uitkomen!
    Dikke kus
    Minka
     
  15. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o lieverd wup vandaag ben je jarig gefeliciteerd hopelijk heb je een fijne dag met al je lieve dierbaren om je heen.

    En ik weet dat dit toch een verjaardag is met een randje maar probeer te genieten van het moois knuf voor jou en tot snel he heb d'r zin in heb nog een verassing voor je dan omdat je zo lief bent en naar me toe komt helemaal.
    knuf
     
  16. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hey ja die bommen haha ik lees dus te laat he maar ik heb ze ook haha dus kom maar op hihi
    hey ik ga kijken
    en minka hier nog steeds snot snot verkouden helaas bagger gewoon.
    maar ja hoort erbij he
    marla hoe ist?
     
  17. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Dank jullie wel voor de felicitaties het laatste jaar als twintiger;)

    Ben vandaag vrij en we vieren het zondag gewoon met alles er op en eraan. ons mannetje zal in mijn gedachte erbij zijn.

    Miriam ik heb er ook zin in nog anderhalve week:D

    Weet niet meer wie het vroeg maar ja we zijn gewoon verder gegaan om zwanger te worden kon het niet aan om de pil te gaan slikken. De wens blijft en ik baal nu al een beetje van het grotere leeftijds verschil. Voordeel is wel dat Sophie er straks meer van mee krijgt. Het is pas 3 maanden geleden maar als het nu zou zijn gebeurd zou ze er al veel meer van mee gekregen hebben
     
  18. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wup: van harte met je verjaardag! Tuurlijk is jullie kleine mannetje er ingedachte bij....
    Kan me er trouwens alles bij voorstellen dat je meteen weer verder bent gegaan met proberen.......ik ben sinds ik voor het eerst zwanger wilde worden helemaal nooit meer aan de pil gegaan....op een of andere manier kon ik dat ook niet.....

    Ik vind het jammer dat ik niet meer heb kunnen teruglezen in vorige deel dat is gecrashed.....
    Maar lang weekend Istanmbul was gezellig met de meisjes. Heb wel mijn gedachten kunnen verzetten. Mijn gyn zei gisteren nog dat hij zich niet echt zorgen amakt aangezien de kans dat het niet geod is minder is dan 1% maar dat hij om te bevestigen dat het goed is toch de punctie aanraadt. Die ga ik ook doen want wij willen toch echt zekerheid, dat is altijd ons uitgangspunt geweest. We hebben nu ook nog 2 andere kinderen om rekening mee te houden. Ik heb de punctie vandaag over 2 weken en dan krijgen we het lange wachten op de eerste uitslagen (circa 10 dagen).........
     
  19. miriam25

    miriam25 Fanatiek lid

    9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    pfff me2 pittig hoor maar goed dat je duidelijk zelf weet wat je wilt en goed dat je verder denkt aan je twee lieverds

    ook fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad met de meiden en dat gun ik je ook. even gedachten verzetten.

    wup ja anderhalveweek knuf en tot dan hihi
     
  20. Jude

    Jude Bekend lid

    30 nov 2006
    654
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Wuppie met je verjaardag, de laatste als 20-er lees ik! Ach, als de 3 erin komt wordt het alleen maar leuker ;), niks mis mee!
    Kan me wel voorstellen dat je niet meer aan de pil bent gegaan, dat voelt gewoon niet goed, hoop dat het snel weer mag lukken, als je er aan toe bent, maar ik kan me ook voorstellen dat je lichaam zelf wel bepaalt of je er aan toe bent (hoe zweverig dat ook klinkt).

    Ik ben gisteren dus bij de dokter geweest en ja, hij wilde toch wel gaan opereren. Dit voelt heel dubbel, ik ben nog nooit geopereerd en vind het supereng, van de andere kant, als ik daarna van de klachten af ben is het natuurlijk de beste optie. Alleen zit er weer een aantal weken revalidatie aan vast, dan denk ik aan Marieke en dan is het van hmmmm... Nu gaat het net wat beter met me en me dan dit allemaal op de hals halen. Maar ja, volgens de dokter gaat dit nooit helemaal weg, het kan wel tijdelijk weg gaan, maar het is wachten op de volgende aanval zeg maar... Dus binnenkort gaat het toch gebeuren, weet nog niet wanneer, maar wel op korte termijn :$...

    X
    Jude.
     

Deel Deze Pagina