Tussendoor kort bloeden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door littlemunchkin, 24 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Jongste is nu 4 maanden bijna. Mijn menstruatie is al een paar maanden weer op gang. Maar nu heb ik sinds afgelopen week af en toe een hele korte bloeding tussendoor, echt kort. Niet meer dan een inlegkruisje.. ik gebruik geen anticonceptie en kan ook niet zwanger zijn. Iemand hier ervaring mee? Ik wilde donderdag eindelijk weer eens naar de sauna, wat denken jullie? Doen of niet?
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Je weet zeker dat je niet zwanger kunt zijn? En ben je natuurlijk bevallen of middels een keizersnede? En wat betreft sauna: ik zou gewoon gaan en voor de zekerheid een tampon in doen.
     
  3. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik ben natuurlijk bevallen. Ik weet het echt heel zeker. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
     
  4. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Sommige vrouwen hebben een lichte bloeding tijdens hun eisprong. Had ik ook een tijdje.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  5. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Ja, dat had ik ongeveer een half jaar lang, begon ongeveer 2 maanden na eerste menstruatie en heeft dus een cyclus of 5-6 geduurd en toen verdween het weer (dit was bij mijn 2e). Ik werd telkens 13-14 dgn na het bloedverlies ongesteld (vandaar dat ik ook redelijk zeker was dat met eisprong te maken had).

    Nu heb ik sinds een jaar of 2 een beetje bloedverlies of roze afscheiding op dag 10-11 van de cyclus. Laten nakijken bij gyn, maar er was niets aan de hand, had te maken met balans van hormonen en kon geen kwaad. Omdat het nu altijd ongeveer op dezelfde dag is, ben ik gewoon voorbereid ;).
     
    Babyvijf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina