tussentijdse bruine afscheiding / slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missX, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hallo dames,
    ik hoop dat iemand mij kan helpen... ik ben sinds december 2005 gestopt met de pil (microgynon 30, 10 jaar geslikt). Ik werd meteen al twee weken na mijn stopweek van mijn laaste pil weer ongesteld en vervolgens had ik daarna een cyclus van 25 dagen en nu net heb ik er een gehad van ca. 30 / 31 dagen...deze begon met bruin oud bloed dus ik ga maar van 30 uit. Mijn laaste menstruatie begon dus op donderdag 16 februari en vandaag zit ik op dag 14 van mijn cyclus. Nu is het zo dat ik sinds afgelopen avond last heb van bruine afscheiding / bruin slijm. Vorige maand had ik dit ook een beetje (op de 19e dag van mijn cyclus) maar nu is het toch wel wat meer. Vind het zo raar, want ik moet dus zeker nog niet ongesteld worden dus wat zou dit nu kunnen zijn? Heb deze maand ook sinds de 10e dag gewerkt met ovualtietesten maar heb nog geen positieve uitslag gehad dus ga er ook niet vanuit dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn...is er sowieso ook een beetje te vroeg voor denk ik? snap er helemaal niks meer van heeft iemand anders dit misschien ook? :cry:
     
  2. Niet meer actief

    het kan zijn dat je gewoon bent aan het ontpillen. Dat kan je lichaam behoorlijk in de war brengen
     
  3. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ind ik heb 5 maanden aan een stuk tot de helft van me cyclus telkens beetje bij beetje bloedverlies gehad... dit is nu voorbij ... dus waarschijnlijk ontpillen ...
     
  4. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja zou dat het toch kunnen zijn?... ergens had ik dat al wel in mijn gedachte maar stiekem hoopte ik toch gewoon meteen een normale cyclus te hebben en meteen zwanger te kunnen raken. Dit was bij een goede vriendin van mij namelijk wel het geval...maar goed ik weet dat niet iedereen hetzelfde in elkaar zit wat dat betreft.
    Moet dus waarschijnlijk nog maar wat geduld hebben.. vind dat wel erg moeilijk aangezien ik nu samen met mijn vriend de beslissing heb genomen dat we klaar zijn voor een kleintje en dan zou je het liefst zo snel mogelijk je wens in vervulling zien gaan..
     
  5. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    volgens mij wil ontpillen niet zeggen dat je niet zwanger kan worden, alleen is het moeilijk te bepalen wanneer je eisprong is en je NOD.

    suc6
     
  6. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nou dan moeten we dus gewoon maar veel klussen hihi... het is zo dubbel aan den ene kant heb ik dus het gevoel van we zien het vanzelf wel wanneer het raak is maar aan de andere kant het liefst toch wel z.s.m...
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wie heeft dat niet :)
     
  8. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi MissX,

    Ik heb ook van dg 20 tot dag 24 ongeveer last gehad van een beetje bruinverlies, maar dan alleen bij het afvegen. Nu nog steeds niet ongesteld, wel al 3 negatieve testen gehad. Ik had wel pas mijn eisprong op dag 32, wat nu 11 dagen geleden is, dus misschien dat ik over een aantal dagen toch nog positief mag testen. Succes!
     
  9. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hallo Molly,
    Nou is wel spannend hoor ... ik wacht deze maand gewoon ook maar weer af (alof je iets anders kunt hihi) en ga toch nog maar even mijn ovulatietesten op maken... wie weet en anders koop ik volgende maand gewoon weer nieuwe!
     
  10. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Heb vandaag gewoon nog steeds last van die bruine afscheiding...ook een heel klein beetje rood tussendoor. Baal er echt van wou dat het gewoon stopte of dat ik gewoon ongesteld werd. Moet het dus nog lang niet worden ...zit vandaag pas op dag 17 van mijn cyclus (normaal ong tussen de 25-30 dagen). Weet ook even niet meer wat ik met die testen aan moet...ze zijn iedere keer negatief en ik neem ook aan dat je tijdens je vruchtbare dagen geen bruine afscheiding kunt hebben toch? Weet even niet of ik nu nog verder moet gaan met testen deze maand of dat ik dan maar moet wachten totdat ik echt ongesteld wordt (of niet) en daarna weer opnieuw moet beginnen. Heeft iemand een advies? Je hoort natuurlijk ook wel eens van vrouwen die een hele late eisprong hebben. Maar goed.. kun je die nog wel verwachten na die bruine afscheiding vraag ik me dan af?? Heeft iemand meer ervaring met die testen... kun je ook wel eens een dagje overslaan of is het echt raadzaam om ze iedere dag te gebruiken..ze zijn natuurlijk niet heel goedkoop? Pff.. sorry voor het hele verhaal maar ik moest het even kwijt baal er gewoon zo van dat ik niet meteen een nromale cyclus heb...
    Gr, MissX
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik zou het toch nog even afwachten MissX. Ik 26 dagen na die dagen bruinverlies ook weer ongesteld geworden, dus waarschijnlijk heb je nu ook een late eisprong.
     
  12. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Hoi Molly,
    denk je dat ik dan ook beter door kan gaan met de ovulatietesten nog deze maand?
    En jeetje wat duurder dat bij jou dan ook lang zeg...had jij ook ovulatietesten gedaan of voelde je je eisprong?
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    ik heb wel een paar ovulatietesten gedaan, maar in de verkeerde periode! Ik hou mijn temperatuur bij op fertility friend en daarop bleek dat ik dus pas op dag 32 mijn eisprong had. Dit klopte ook want precies 14 dagen later werd ik ongesteld.

    succes!
     
  14. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ben toevallig nu ook begonnen met tempen..sinds gisteren maar zodra ik weer ongesteld word (hopen natuurlijk van niet) wil ik het ook vanaf het begin van mijn cyclus bij gaan houden...ben benieuwd..we klussen ondertussen gewoon door!
     

Deel Deze Pagina