Goeie morgen allemaal, Willen jullie misschien meekijken volgens mijn app ben ik vandaag 10 dpo ik heb deze test gebruikt in de ochtend binnen de afleestijd. Ik heb deze maand geen ovulatie testen gebruikt zien jullie ook iets of verbeeld ik mij ?
Hoi hoi, Oeeeee ik zie het ook Over 2 dagen testen is het dan altijd het advies. Ik zou stiekem morgen ook proberen haha. Maar hoop heel erg voor je dat het een mooie duidelijke streepje zal worden.
Hoi hoi ahw wat lief is het normaal dat il heel goed moet kijken om wat te zien Ik heb clearbleu extra ultra vroeg besteld die aangeeft zwanger of niet die komt pas morgen binnen ga sws testen deze testdrang kan ik niet aan
Om heel eerlijk te zijn zou 'IK' hem zelf nog niet als positief beschouwen. Maar wel het gevoel hebben van hey er kan iets gaande zijn. En de opvolgende dagen testen om te kijken of het oploopt en donkerder wordt. En sowieso jouw NOD afwachten. Het advies qua testen is voldoende tijd tussen het testen ivm het stijgenen hcg. Maar je zou evt goedkopere testen van action kunnen gebruiken en dan wel morgen testen.. Met de clearblue zou IK nog even wachten om dat die toch duurder zijn. Pas als ik niet hoef te turen, ookal is het testje heel licht, zou ik hem gebruiken.
Ik lijk wel iets te zien. Als 10dpo idd klopt is het idd niet gek dat je echt moet turen, dit had ik ook. 10dpo is nog vroeg.
Ja sws ik wil duidelijkere test hebben, en sws het laat me wel twijfelen van ey is er wat hahahhaha ik heb ulta vroeg clearbleu besteld is dat ook dan te vroeg voor ?
Nee helemaal niet eigenlijk behalve soms dat mijn borsten zwaarder voelen en mijn tepels die pijn doen
Op 10dpo is de innesteling meestal pas net geweest. Dus is het hcg echt nog laag. Ik moest ook echt turen. Later op de dag was ie al iets duidelijker, maar ik moet zeggen dat ik sws later op de dag duidelijker testte.
Voor echt een duidelijkere test zou ik zaterdag testen. Maar ik kon zelf ook niet wachten Bij mij was ie de dag erna al duidelijker, maar dat hoeft niet perse.
Het kan voldoende zijn maar misschien ook niet. Afhankelijk van wanneer je inestelling is geweest en hoeveelheid hcg in je bloed. En of dat voldoende is voor de test om te reageren. Spannenddd, heel veel liefsss
Aah dankje wel Ik zal zeker laten weten we gaan zien, maar sws dit is nog niet overtuigend voor mij vandaar dat ik ook vraag of iemand mee kan kijken
Hahah probeer clearblue voor zaterdag te houden. En mocht je testdrang hebben de goedkopere testen daarvoor, en als je signaal krijgt van jaa ik zie iets duidelijk; dan die clearblue ook als is dat voor zaterdag
Test overtuigt mij nog niet maar ik wil dan ook voor mijzelf een duidelijke streep zien. 10Dpo is ook erg vroeg. Test overmorgen weer als je niet tot 14dpo kan wachten.
Ja het heeft mij ook nog niet overtuigd ik heb ook met negatieve kleuring gekeken ik zie wel iets maar wil een duidelijkere test net als iedereen en ja het is nog vroeg