Tuurders gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gysai, 13 nov 2025.

1. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw
    Goeie morgen allemaal,

Willen jullie misschien meekijken volgens mijn app ben ik vandaag 10 dpo ik heb deze test gebruikt in de ochtend binnen de afleestijd. Ik heb deze maand geen ovulatie testen gebruikt zien jullie ook iets of verbeeld ik mij ?

Bijgevoegde bestanden:

Babywishbloem vindt dit leuk.
  2. Babywishbloem

16 mei 2024
    81
    14
    8

Hoi hoi,

Oeeeee ik zie het ook

Over 2 dagen testen is het dan altijd het advies. Ik zou stiekem morgen ook proberen haha. Maar hoop heel erg voor je dat het een mooie duidelijke streepje zal worden.

Gysai vindt dit leuk.
  3. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Hoi hoi ahw wat lief is het normaal dat il heel goed moet kijken om wat te zien Ik heb clearbleu extra ultra vroeg besteld die aangeeft zwanger of niet die komt pas morgen binnen ga sws testen deze testdrang kan ik niet aan

4. Babywishbloem

16 mei 2024
    81
    14
    8
    Om heel eerlijk te zijn zou 'IK' hem zelf nog niet als positief beschouwen. Maar wel het gevoel hebben van hey er kan iets gaande zijn. En de opvolgende dagen testen om te kijken of het oploopt en donkerder wordt. En sowieso jouw NOD afwachten. Het advies qua testen is voldoende tijd tussen het testen ivm het stijgenen hcg. Maar je zou evt goedkopere testen van action kunnen gebruiken en dan wel morgen testen.. Met de clearblue zou IK nog even wachten om dat die toch duurder zijn. Pas als ik niet hoef te turen, ookal is het testje heel licht, zou ik hem gebruiken.

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    11.102
    9.709
    113
    Vrouw
    Ik lijk wel iets te zien. Als 10dpo idd klopt is het idd niet gek dat je echt moet turen, dit had ik ook. 10dpo is nog vroeg.

Gysai vindt dit leuk.
  6. Babywishbloem

16 mei 2024
    81
    14
    8
    Heb je overigens ook symptomen?

7. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Ja sws ik wil duidelijkere test hebben, en sws het laat me wel twijfelen van ey is er wat hahahhaha ik heb ulta vroeg clearbleu besteld is dat ook dan te vroeg voor ?

8. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Ow echt ik dat is niet voldoende

9. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Nee helemaal niet eigenlijk behalve soms dat mijn borsten zwaarder voelen en mijn tepels die pijn doen

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    11.102
    9.709
    113
    Vrouw
    Op 10dpo is de innesteling meestal pas net geweest. Dus is het hcg echt nog laag. Ik moest ook echt turen. Later op de dag was ie al iets duidelijker, maar ik moet zeggen dat ik sws later op de dag duidelijker testte.

11. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Heeft het dan zin om morgen te testen of liever zaterda

12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    11.102
    9.709
    113
    Vrouw
    Voor echt een duidelijkere test zou ik zaterdag testen. Maar ik kon zelf ook niet wachten :| Bij mij was ie de dag erna al duidelijker, maar dat hoeft niet perse.

Gysai vindt dit leuk.
  13. Babywishbloem

16 mei 2024
    81
    14
    8
    Het kan voldoende zijn maar misschien ook niet. Afhankelijk van wanneer je inestelling is geweest en hoeveelheid hcg in je bloed. En of dat voldoende is voor de test om te reageren.

Spannenddd, heel veel liefsss

14. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Kijk of ik geduld kan tonen hahahhahha

Mim89 en Babywishbloem vinden dit leuk.
  15. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Aah dankje wel Ik zal zeker laten weten we gaan zien, maar sws dit is nog niet overtuigend voor mij vandaar dat ik ook vraag of iemand mee kan kijken

16. Babywishbloem

16 mei 2024
    81
    14
    8
    Hahah probeer clearblue voor zaterdag te houden. En mocht je testdrang hebben de goedkopere testen daarvoor, en als je signaal krijgt van jaa ik zie iets duidelijk; dan die clearblue ook als is dat voor zaterdag:roflmao:

17. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Ga ik doen

18. CutymcPretty

CutymcPretty Actief lid

5 jul 2025
    287
    118
    43
    Vrouw
    Test overtuigt mij nog niet maar ik wil dan ook voor mijzelf een duidelijke streep zien. 10Dpo is ook erg vroeg. Test overmorgen weer als je niet tot 14dpo kan wachten.

Gysai vindt dit leuk.
  19. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw

Ja het heeft mij ook nog niet overtuigd ik heb ook met negatieve kleuring gekeken ik zie wel iets maar wil een duidelijkere test net als iedereen en ja het is nog vroeg

Bijgevoegde bestanden:

20. Gysai

Gysai Lid

16 sep 2025
    34
    7
    8
    Vrouw
    Heb jij vandaag getest ?

Deel Deze Pagina