Tuurstreep sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Naevia, 11 mei 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal, ik probeer al meer dan een half jaar om zwanger te worden met een vaste cyclus van 23/24 dagen en nu heb ik vandaag getest wat ik standaard doe 6 dagen voor NOD met de sensitest.

    En ik heb een tuurstreepje dat pas na 10 min zichtbaar werd en na een half uur tot uur echt duidelijker. (Met 1e ochtend urine)

    Maar omdat ik uit ervaring weet dat als je de stick iets te diep er in houd dat je dan ook zoiets krijgt(wat ik toen aan zag voor zw en bleek dus blij voor niks)

    Dus ik blij vanmorgen maar ook tegenlijk zenuwachtig, naar mijn weten test juist uitgevoerd.. dus net in de middag weer testje gedaan en weer een lijntje maar dan nog net ietsie lichter dan vanmorgen(geen ochtend urine).

    Wie heeft ervaring met betrouwbaarheid sensitest tuurstrepen en ik probeer de foto er bij te plaatsen. Durf niet meer blij te zijn na vorige blunder. Wil zo graag een duidelijke streep :(

    En wachten tot morgen en overmorgen voor duidelijker resultaat duuuuurt zoooo laaaaannngggg

    Bovenste test met ochtend urine,
    Onderste met middag urine na ontbijt en gedronken te hebben, alleen de bovenste kun je iets van zien op de foto, onderste krijg ik niet duidelijker op de foto
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Danty88 en margarethd vinden dit leuk.
  2. Babs77

    Babs77 Bekend lid

    10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Eerlijk gezegd zie ik op beide testen geen streepje. Ook geen ervaring met sensitest. Ik hoop voor je dat het raak is.
     
  3. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ik zie wat je bedoeld! Meerdere keren per dag testen heeft helaas niet zoveel zin, zo snel loopt het hCG niet op en in de middag is je urine veel minder geconcentreerd.

    Zit niks anders op dan nog een paar dagen wachten ben ik bang ;)
    Ik duim voor je dat ze verder op gaan lopen!
     
  4. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
  5. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ik zie op beide testen ee streepje; ik testte ook al heel vroeg en zo begon het bij mij ook op 8dpo.
    Ik heb heel veel getest met sensitest en nooit valse streepjes gehad.
    Hopelijk gaan ze mooi oplopen!
     
  6. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
    Op de foto is het idd haast niet te zien maar als ik ze hier voor me heb liggen moet ik ook goed kijken maar dan zie ik er wel 2!! , als ik ze vergelijk met alle andere keren dan waren de vorige spierwit vandaar dat ik dit een geldig streepje vind voor mijn doen haha. Ik doe morgen vroeg weer een test en hoop dat deze wat duidelijker is dan zal ik de foto wel weer plaatsen.

    Ik zit hier met vurige borsten vol zenuwen te wachten tot ik zekerheid heb pffff het moet haast wel zo zijn maar dat is dat beetje hoop wat ik mezelf nu aanpraat haha

    Heb overigens een symptomen dagboek bijgehouden ik weet niet of iemand dit interessant vind te lezen mocht het raak zijn?
     
  7. Mom101

    Mom101 Lid

    1 mrt 2018
    99
    58
    18
    Vrouw
    Ik zie ze ook! Hopelijk lopen ze mooi op!
     
  8. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Ik zie wel een streepje hoor, hoop dat ze mooi gaan oplopen, spannend! :D
     
  9. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Haha als je duidelijke streepjes wil moet je ook niet 6 dagen voor nod beginnen ;)
    Ik zie je streepje op de bovenste inderdaad wel. In het echt zijn ze altijd duidelijker. Ik heb er wel een goed gevoel bij na je verhaal (zenuwachtige borsten en zo:))
     
    MamaZijnIsDeBom vindt dit leuk.
  10. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik zie ze wel, maar dat kan volgens mij nog alle kanten op. Ik hoop dat ze steeds rozer worden de komende dagen ;)
     
  11. Juwi

    Juwi Actief lid

    8 jun 2016
    254
    99
    28
    Vrouw
    Wees gerust half jaar is echt niet lang.. ik zie op deze testen niet echt iets wat positief lijkt.. misschien heb je te vroeg getest, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is
     
    Chocoladetaart vindt dit leuk.
  12. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    Nou zeg... elke maand is er 1 teveel toch?
     
    Danty88, K00, Krily en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
    Dat zijn voor mij al 9 rondes, ik vind het best lang duren eerlijk gezegd , ik ben pas 25 :$
     
  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Misschien achteraf gezien niet, maar eerlijk ik vindt dit wel echt een hele foute opmerking...
    iedere maand is er 1 te veel en ik denk dat je dat zelf waarschijnlijk ook wel kunt beamen. Ik ga er vanuit dat je het goed bedoelt. Sorry moest er ff op reageren niet om af te branden maar ook omdat ik het als kwetsende woorden heb ervaren.

    Ff on topic voor ts, ik zie op beide testen wel een vaag iets. Heb zelf echter nooit deze testen gebruikt. Je bent nog erg vroeg en hoop dan ook dat je een oploop gaat krijgen.
    Misschien kan je overmorgen een predictor early doen, deze geven al vroeg een mooi rosé streepje waar je wat minder door gaat twijfelen bij een zwangerschap, en niet zwanger gewoon lekker Omo wit.
     
  15. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Misschien achteraf gezien niet, maar eerlijk ik vindt dit wel echt een hele foute opmerking...
    iedere maand is er 1 te veel en ik denk dat je dat zelf waarschijnlijk ook wel kunt beamen. Ik ga er vanuit dat je het goed bedoelt. Sorry moest er ff op reageren niet om af te branden maar ook omdat ik het als kwetsende woorden heb ervaren.

    Ff on topic voor ts, ik zie op beide testen wel een vaag iets. Heb zelf echter nooit deze testen gebruikt. Je bent nog erg vroeg en hoop dan ook dat je een oploop gaat krijgen.
    Misschien kan je overmorgen een predictor early doen, deze geven al vroeg een mooi rosé streepje waar je wat minder door gaat twijfelen bij een zwangerschap, en niet zwanger gewoon lekker Omo wit.
     
  16. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik zie ze hoor! Hoe moeilijk ook, idd nog n paar dagen afwachten. Overmorgen zal het streepje, indien deze van een hele prille zwangerschap is wsl duidelijker zijn.
     
  17. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
    Testen vandaag heeft ook weinig nut gehad, heeft eigenlijk geen zin om foto te posten nu want zelfs met het blote oog zie ik bijna t zelfde als gister, als ik ze naast elkaar leg is het allemaal maar een vaag gedoe want deze is weer iets lichter lijkt mij ik was er van overtuigd dat deze toch ietsiepietsie donkerder zou kleuren dan gister toch??

    Ik begin bijna te denken dat die vage streepjes gewoon niks betekenen, ookal voel ik me best wel zwanger.:( over 5 dagen pas me nod.
    Ik blijf wel iedere ochtend gewoon testen wie weet. (Sensitesten kosten ongeveer een euro dus daar hoef ik het niet voor te laten:))
     
  18. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Naevia ik zou pas bij je NOD. Dan weet je het zeker en dan heb je veel duidelijker testen!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  19. Cuddy

    Cuddy Lid

    25 jul 2017
    44
    26
    18
    Vrouw
    Jammer dat je nog geen duidelijk 2e streepje hebt, maar geef de moed niet op! Mijn eerste testen zagen er ook zo uit, heb toen 2 dagen even niet (met die testen) getest en daarna was er een lichte oploop! Die testen hebben volgens mij ook best veel HCG nodig, ik had pas een week na mn nod een soort van knaller. Plus je bent echt nog heel vroeg hoor.

    Ik ben trouwens die dag nog een Early test gaan halen (van de Etos geloof ik) en die was een stuk duidelijker. Wellicht is dat een idee?
     
  20. Naevia

    Naevia Lid

    11 mei 2018
    48
    14
    8
    Vrouw
    Zagen jou testen er ook zo vaag uit als dit? Deze is van vanmorgen. 20180512_091110.jpg
     

Deel Deze Pagina