Tuurstreepje?! Mijn man gelooft het niet, wat vinden jullie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Druifje89, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Ik ben ongeveer 9 dpo en ik zie deze keer (6e ronde) precies een tuurstreepje!! Ik kan er niet zo'n goede foto van nemen, maar ik heb intussen zoveel spierwitte testen gezien dat ik hier toch echt wel iets zie op de plaats waar de positieve streep bij een kruidvat test moet staan
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lizzie88 en pienvd90 vinden dit leuk.
  2. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zie ook wel wat; maar helaas is kruidvat de laatste periode minder betrouwbaar.
    Nog eens testen en kijken of er oploop is, over twee dagen ofzo. Of morgen een ander merk halen :)
     
  3. momim

    momim Niet meer actief

    Ik zou een predictor doen, geven vaak sneller een duidelijk streepje! Ik zie overigens wat je bedoelt, hopelijk het begin van iets moois:)
     
  4. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik zie hem ook zeker! En als je hem op de foto kan krijgen is het vaak al geen tuurstreepje. Maar zoals hierboven gezegd, hoe erg ik het ook vind om te zeggen als kruidvat fan... er zitten echt valse tussen. Ik zou voor de zekerheid testen met een predictor early...
     
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  5. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Haal morgenochtend een predictor en houd ons op de hoogte!! :):)

    Ik zie vaag iets.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik zie een streepje!
    Maar beveel je ook de predictor aan.
    Bij de op=op zijn ze goedkoop te halen.
     
  7. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ik zie ook wel iets hoor! Maar zoals de anderen zeggen... Kruidvat....
     
  8. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik zie ook iets, maar idd zoals hierboven: haal een predictor. :) Blijkt dat de Kruidvat testen een onbetrouwbaar resultaat kunnen geven de laatste tijd.. :( Ik hoop dat je een mooi tweede streepje te zien krijgt met de volgende test!
     
  9. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Oh spannend! Predictor early of een gewone predictor? Want over de early heb ik al eens gelezen dat die minder betrouwbaar zijn dan de normale predictor. Ik ga morgen al eens testen met een ander kruidvat testje, zien of het al opgelopen is. Ik kan morgenavond pas een predictor halen, want ik moet morgen werken. Ook, hier geen op=op's, ik woon in België. Sinds wanneer zijn die problemen met kruidvat er? Ik heb nog nooit een positief streepje gezien. Ik heb de testjes al een maandje liggen, van vorige ronde nog..
     
  10. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    Ik heb wel nog een 1 minuut test van Clearblue liggen, maar die is in principe niet bruikbaar voor vroege detectie. Zou ik die proberen?
     
  11. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Die zou ik later pas doen...

    Ik zou even predictor halen. Kruidvat is zoals hiervoor gezegd de laatste tijd niet zo heel betrouwbaar.
     
  12. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Predictor early of express maakt niet heel veel uit. Als dit een echt streepje is, zullen ze allebei sowieso een streep geven.

    Ook zou je morgen met de andere Kruidvat test ook gewoon kunnen proberen. Als die op z’n minst een net zo duidelijke streep geeft, is de kans op een valse al een stuk kleiner. Maar voor de echte bevestiging zou ik echt de predictor doen
     
  13. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Gek genoeg heb ik meer vertrouwen in kv tuurstreepjes dan de plotseling knalroze strepen.

    Snel een predictor halen morgen. Hopelijk het begin van iets moois.
     
    Simmy vindt dit leuk.
  14. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    De foto is wel erg donker (of ligt dat aan mijn scherm?) en de kv zijn helaas zo slecht de laatste tijd dat ik bij een licht streepje geen uitspraak meer durf te doen. Zou toch een ander merk proberen waar hopelijk (ook) een mooie streep op komt!
     
  15. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Is het 2e vage streepje wel roze? Ik vind de foto moeilijk te beoordelen want hij is vrij donker.

    Je kan een predictor early of express doen. Ze schijnen beide even gevoelig te zijn. Succes en hopelijk snel meer duidelijkheid!
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

    En die clearblue die je hebt.. is dat een clearblue waarbij een kruisje moet komen? Die zijn wel heel gevoelig (bij mij gevoeliger dan de kv) en kunnen zeker op 10 dpo wel, maar dan moet het streepje wel strak/blauw en even breed zijn als de controlestreep.
     
  17. Druifje89

    Druifje89 Lid

    14 okt 2018
    26
    29
    13
    Vrouw
    De apotheek is pas open vanaf 8u, misschien hebben zij eentje van Predictor. Intussen heb ik wel die van Kruidvat nog eens gebruikt om te zien of hij oploopt, zie foto :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Louise11110, Marchella, Koektrommel en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Jennifer93

    Jennifer93 Actief lid

    3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Ik zie een mooi streepje hoor..
    Ik denk dat het raak is.
    Voorzichtig gefeliciteerd!
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik zie een oploop. :)
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kan niet beoordelen of hij is opgelopen omdat die eerste foto heel donker was genomen en in een schuine stand, maar deze nieuwe ziet er al mooi hoopvol uit :)
     

Deel Deze Pagina