Hallo, ik lees al een tijdje mee. Mijn man en ik zijn 43 en 36 jaar oud en gaan voor ons eerste kindje. We zitten inmiddels in ronde 6 en ben nu twee rondes aan het tempen naast de ovulatietesten die ik al deed. Mijn eisprong was op CD13, momenteel zit ik op CD25. Ik heb altijd een korte LF van 10/12 dagen dus vandaag zou mijn NOD zijn. ik zag inderdaad een temperatuurdaling tot mijn basale temperatuur en als ik met mijn vinger vanbinnen afscheiding schraap is deze lichtroze. Ik dacht dus dat mijn ongi zich zou aankondigen. Ik deed al een paar dagen een zwangerschapstest. Gisteren leek ik een heeeeeeeeel fijn lijntje te zien, maar ik dacht dat het meer verbeelding was. Vanochtend toch nog een test gedaan. Ondanks dat alles wijst op een komende ongesteldheid zie ik hier precies toch weer een lijntje. Wat denken jullie?
Zo zien hier de indrooglijntjes eruit op kruidvattesten. Meestal verschijnt er dan na 4-5 min een ultra tuurstreep die na opdrogen zo wordt. Hij is ook grijs. Op NOD verwacht je echt een duidelijke streep. Bij uitblijven menstruatie zou je over 3 dagen nog eens kunnen testen mocht je eisprong later zijn geweest dan je denkt en dit is toch iets
Dat dacht ik eerst ook maar omdat ik gisteren al een vaag lijntje zag en vandaag opnieuw twijfelde ik…. Normaal geven deze testen bij mij geen indrogingen. Ik deed net nog een extra test en maakte de foto binnen 3 min.
K Dat is duidelijk! Van harte! Ik vind hem wel heel licht voor NOD dus kijk niet raar op bij echo als je net minder ver bent. Best kans dat je eisprong toch net later was ..
Je zou idd denken zwanger, maar dat strookt niet met een lage temperatuur en rize afscheiding. Rond nod stijgt je lh ook vaak. Wellicht is het een reactie daar op? Uiteraard duim ik voor meer oploop en dus wel hcg
Bedankt iedereen voor de felicitaties. De testen lijken mooi op te lopen. Volgens mijn cyclus ben ik nu 3 dagen overtijd maar ik zit natuurlijk nog maar 14 DPO. Vandaag alvast bij de huisarts bloedafname en op 24/7 eerste echo gepland. Hopelijk blijft ie zitten.