Hoe doen jullie dat nadat de kids er lekker met hen handjes aan de tv hebben gezeten. Ik zie steeds van die vingers op scherm van de zijkant maar ik krijg het maar niet weg... Ik heb een warm sopje geprobeerd, glassex maar tevergeefs.. Heeft iemand DE tip zodat ik dat scherm weer mooi schoon krijg. Het is btw een lcd tv dus dat scherm is toch weer andere dan een gewone tv. Ben benieuwd!
Hier hangt 'ie aan de muur dus gelukkig geen vette kindervingertjes. Maar ik maak het altijd schoon met van die screenwhipe doekjes. Is volgens mij pure alcohol. Mijn kerel neemt die mee vanaf zijn werk.
hier ook brillendoekjes, hebben die toevallig toch al in huis, is hetzelfde spul als die screenwipes (beeldschermdoekjes)
Oke.. screenwhipes... die ga ik halen Thx, het is inderdaad ook handig voor de laptop! Ben blij als we komende maand de huiskamer gaan verbouwen en de tv aan de muur gaan hangen
oja bij de action hebben ze ook doekjes creen cleaner maar die zijn helemaal niet goed,laten strepen achter. Dus zou daar wel ff op letten. (heb zelf vloeibaar creen cleaner in dat dopje zit een doekje speciaal voor dat,wel wat klein maar t werkt)
gewoon warm sopje en daarna oppoetsen met een microvezel doekje speciaal voor glas of andere spiegelde oppervlakken dus ook de tv.... ze gaan er altijd af