TWD:we zijn er bijna!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zoe123, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

    HooyoShimbir Fanatiek lid

    20 aug 2009
    4.390
    1.665
    113
    Vrouw
    Randstad

    Dat was morgan idd maar daryll kent morgan niet hun hebben elkaar nooit ontmoet. Ik denk dat ze miss met beth terug komen maar carol miss wel dood is? Daryll keek zo verdrietig..
     
  2. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Is dat met of znder reclame opfox? Vriend haalt dat elke week af maar als het zoner reclame is kan hij ook zo kijken
     
  3. Eki

    Eki Fanatiek lid

    20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Heb hem vanmiddag gekeken, weer een 'ander soort' aflevering maar vind dit seizoen tot nu toe erg sterk!
     
  4. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Net gekeken. Wat een aflevering weer! En weer een cliffhanger...
     
  5. Mindy26

    Mindy26 Bekend lid

    11 feb 2014
    941
    405
    63
    Vrouw
    Hier ook net weer gekeken! Spannend.. nu weer een week wachten!!
     
  6. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nu weten we nog niet woie Daryl bij zich had! Ik denk die Noah. En dat Beth en Carol nog in het ziekenhuis zitten.
     
  7. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Was weer spannend!!
     
  8. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.511
    113
    Vrouw
    Wow, het was weer spannend! Ik vind deze verhaallijn ook
    heel interessant, het hoeft niet altijd bloed en ingewanden te zijn :D
     
  9. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oeeeh ik vind het zooo spannend. Gisteren niet gezien, maar opgenomen, maar afl 3 was ook zo spannend dat afl 4 ook gewoon weer super moet zijn. Wel veel beter al dan seizoen 4.
     
  10. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    vond aflevering 4 niet zo heel spannend, maar wel handig om te weten waar beth is en je vraagt inderdaad toch af wie die mensen zijn en wat ze nog kan betekenen in het hele verhaal, :D\

    ik denk zelf dat Daryl terug is met Noah en denkt dat er wat met caroll is gebeurd (wat zeg ik niet want dat is een spoiler wat ik heb gelezen) en dat daryl dekt dat carol niet meer leeft ofzo, nou ben benieuwd, ik zelf denk dat we dat pas zien bij aflevering 5 want volgende week gaat het over abraham,
     
  11. WinterBird

    WinterBird Fanatiek lid

    28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of ze Carol ook hebben ontvoerd of dat dit een plan van Carol en Daryl is om Beth te redden.
     
  12. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.511
    113
    Vrouw
    Pffffff wel een heftige aflevering! :(
     
  13. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Heel irritant dat er weer verschillende verhaallijnen zijn. Was eindelijk blij dat de groep weer compleet was en dat je een overzichtelijk verhaal krijgt, zijn het nu weer stukken.
     
  14. Talvi

    Talvi Niet meer actief

    Ik ben vorige week met twd begonnen en ik ben nu tegelijk met Fox :D Echt wat een gave serie!
     
  15. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Haha dan ben je wel heel snel gegaan :D
    Vanavond weer kijken! Neem het dus altijd op, want anders is het te laat voor mij (ik heb mijn slaap nodig doordeweeks).
     
  16. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Ik vond deze aflevering niet zo geweldig! Leek wel een andere regisseur ofzo. Hopelijk wordt het volgende week weer beter :)
     
  17. Wensmamma

    Wensmamma Fanatiek lid

    4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik vond deze aflevering echt super saai. Er gebeurd praktisch niets.
     
  18. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dit dus, en dat het verhaal van die gast mij eigenlijk niks boeit. Erger me alleen maar aan hem, net als die wannabe wetenschapper bleh
     
  19. Mamsvan

    Mamsvan Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.110
    0
    0
    Zuid Holland
    waarom vinden mensen Abraham niet leuk, ik vind hem echt leuk, ben benieuwd naar wat nog van hem te zien krijgen, dat zijn vrouw en 2 kids gewoon weg zijn gegaan, pff, arme man,

    voor de rest was de aflevering misschien geen zombie kills en noem maar op, maar je komt ook beetje achter hoe en wie Eugene. Abraham en Rosita zijn :)
     
  20. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Ik kreeg de indruk dat zijn vrouw bang was voor Abraham. Alsof hij haar al vaker mishandeld had. Anders zou ze toch niet zomaar weg zijn gegaan met haar kinderen zo het gevaar tegen moet.

    En mijn man zei al dat ie de indruk had dat Eugene niet helemaal de waarheid bleek te spreken.
     

Deel Deze Pagina