Twee dagen overtijd negatief test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabenyamin, 29 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Ben nu al twee dagen overtijd ben elke maand netjes op tijd nu twee dagen overtijd en helaas nog testen negatief. Wanneer kan ik het beste testen ?
     
    Rosabel vindt dit leuk.
  2. Rosabel

    Rosabel Lid

    21 aug 2020
    57
    12
    8
    Vrouw
    Ik zit momenteel in dezelfde situatie....
    Misschien over een paar dagen weer testen?
     
  3. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Afgelopen maand ben ik na 10 dagen overtijd (!) en een hele berg testen toch ongesteld geworden... :confused:
    je lijf speelt soms helaas rare spelletjes met je! Ik lees hier echter soms ook vrouwen die na een paar dagen toch positief testen (latere eisprong bv. )
    Hoop dat je snel antwoord hebt!
     
  4. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    inderdaad wacht nog even ook al heb ik totaal geen geduld maar alle testen zijn op en moet twee dagen werken. Is wel goed om even te wachten dank voor je advies
     
  5. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ondanks dat je heel erg op tijd bent met je menstruaties elke maand kan het, helaas, een keer voorkomen dat je toch een keer een wat latere eisprong hebt gehad. Hoeveel dpo zit je nu?
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat jouw eisprong later was dan je denkt en je dus nog niet officieel overijd bent.
    Weet je ook wanneer je eisprong was dmv ovulatietesten of tempen?
    Hoelang ben je van de anticonceptie af?

    Momenteel zit er nog geen hcg in je lichaam en dus komen de klachten die je al 2 weken hebt iig niet van een zwangerschap.
     

Deel Deze Pagina