hallo ik heb nu al paar dagen last van me buik in mn onderbuik doet zeer, vandaag op het werk voelde ik me ook niet zo lkr beetje duizelig , ook heb ik meer afscheiding als normaal . me buik voelt ook hard aan? moet over 4dagen ongesteld worde. ???
Ik heb ook zeer regelmatig buikpijn. Mijn buik is heeel lichtjes hard Vandaag posi getest 3 dagen voor nod en met middagurine. Kijk mijn testen in mijn album.
ja ik zag t gefeliciteerd hoeveelste ronde was t raak bij je? dit is mijn 2de ronde en moet dinsdag ong worden
Dank je. En ook jij kan harstikke zwanger zijn hoor. Het is alleen wel lastig dat de klachten die krijgt als je stopt met de pil hetzelfde zijn als zwangerschapsklachten.
Ik herken het Stephanie, soort krampen! Ene keer erger dan de andere keer, ik voel zelf kriebels, alsof je verliefd ben haha! En inderdaad veel meer afscheiding! Moet helaas wachten tot 8 nov
heykes ------------ er zijn testers waarbij je ervoor kan testen moet je eens google gaan en intype vb tester voor vind je ze wel hoor groetjes