Hallo, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen?Want zit met mijn handen in het haar momenteel. Vorige week woensdag heb ik een cb-digitale zwangerschapstetst gedaan en die gaf duidelijk ZWANGER aan. 2 uur later nog een predictor test en die gaf wederom binnen twee minuten zwanger aan! Donderdag ochtend toch even langs de huisarts gegaan omdat we al 15 maanden aan het proberen zijn om zwanger te raken. De huisarts feliciteerde mij bij het zien van de zwangerschapstesten. maar toch voor de zekerheid daar ook een test gedaan. En die gaf opeens negatief aan!! Diezelfde dag nog gaan bloedprikken en vrijdags kreeg ik hiervan ook de uitslag. Het bleek ook negatief te zijn. Heeft iemand van jullie enig idee wat dat kan zijn?? Ik vind het zo raar en begrijp er helemaal niets meer van. Ik heb sinds anderhalve week last van een zeurderig gevoel in mijn buik dat trekt na enkele uren weer weg, ook heb ik het gevoel dat mijn borsten gespannen/groter zijn geworden en ben ontzettend moe. Verder nog geen ongesteldheid te bekennen ik zit vandaag inmiddels op dag 34. Hoop dat jullie me kunnen helpen. alvast bedankt!! liefs
Hoi twyty, dat is inderdaad heel vreemd en ik heb er eigenlijk ook geen verklaring voor. Zeker omdat de positieve testen allebei van een ander merk waren. Maar een bloedtest is wel het betrouwbaarste en die was helaas toch negatief. Heb je met de HA al een vervolg afspraak gemaakt. Waarschijnlijk blijft je menses de komende dagen uit door de spanning, maar mocht die over een tweetal weken nog niet op gang zijn, zou ik weer even langs de HA gaan. Groetjes Brigitte