Ik moet hey even kwijt ,ik begin (nu al ) een beetje treurig te worden, we zijn vnaf mei bezig en nog niets ! Ik weet (eigenlijk) dat t meevalt maar nm vorige zwangerschappen(1keer ma) was ik meteen zwanger en nu nog steeds niet. Komt het julie bekend voor dat t langer duurt voor een tweede? ik zou bijna denken dat ik niet zwanger meer raak. mn vriendin was nu ook meteen zwanger en minder lagn bezig ,dat is best hard maar ben zeker wel blij voor haar En er zit een klein bultje op mn baarmoedermond soms is deze weg en soms ziet ie er (had ik voorheen nooit) herkend iemand dit?
In mijn omgeving is juist iedereen sneller zwanger van de 2e...heel raar. Ik ben er 1 van Maar op fora zie ik weer meer dat ze bij de 1e snel zwanger waren en dat dan de 2e juist langer duurt....
Het is een beetje frustrerend maar ja kan niets doen alleen maar wachten. maar ik hebt daar niet zoveel geduld voor (schaam) Ben op een één of andere manier bang dat een tweede er niet gaat komen.
Hier ook de eerste binnen drie maanden en voor de tweede zijn we nu al negen maanden bezig. Het is niet leuk, maar je verandert er niets aan. Houd moed hoor! Pim
ik vind het ook heel raar bij de eerste ben ik halverwege pilstrip gestopt kreeg een kleine bloeding van een dag daarna niet meer ongi geworden wasw direct zwanger. en ben nu al 20 MAANDEN bezig. heel erg frustrerend
bij mijn 1e was ik na 6 maanden zwanger en van de 2e na 33 maanden en nu zijn we 13 maanden bezig voor de 3e
van de eerste was ik binnen 3 maanden zwanger, van de 2e meteen raak. Bij de derde duurde het 6 maanden. Het is dus heel lastig te voorspellen. Omdat de het bij de tweede zo snel was had ik er ook wel op "gerekend" dat het bij de derde ook wel snel zou gebeuren en werd al zenuwachtig toen dat niet gebeurde maartoen ik de 3 maandenvoorbij was (net zo als bij de eerste) had ik het helemaal niet meer maar zo zie je maar.....het is toch gelukt. Ik hoop dat het jullie ook snel zal lukken.
Van de eerste raakte ik binnen 3 maanden zwanger, waarvan 1 miskraam tussendoor op 6 weken. Van de tweede binnen 8 maanden, met tussendoor 3 miskramen en telkens 1 maand stop na een mk. Dus inprincipe zou je kunnen zeggen binnen 4 pogingen zwanger. Van de derde poging 2 zwanger, zonder miskramen vooraf, YAY!
ik heb nog geen idee wij beginnen deze mnd met de 2e deeerste was in 3 keer. het zou mooi zijn als de 2e ons ook niet te lang laat wachten ook omdat madam al 2,5 is nu. maar jah we zien het wel.