6 weken na miskraam al ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marijn, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Morgen is mijn miskraam 6 weken geleden, en zoals op mijn banner te zien is mijn cyclus altijd rond de 60 dagen. Nu heb ik sinds vandaag alleen al ontzettend last van gespannen borsten, wat normaal altijd een teken was van een komende ongesteldheid... toen ik zwanger was had ik het ook, maar toen was de misselijkheid er al eerder dan de pijnlijke borsten, nu ben ik niet misselijk dus ik ga er niet vanuit dat ik al zwanger zou kunnen zijn, ook is mijn eisprong nog niet geweest volgens mijn banner... Nou ja, vaag verhaal, maar kan het zijn dat ik nu eerder ongesteld zal gaan worden, is dat normaal na een miskraam? En heb ik dan wel een eisprong gehad of niet? Of kunnen gespannen borsten ook een kenmerk zijn van de eisprong (heb er eerder nooit op gelet weet dus ook zelf niet waar in de cyclus van 60 dagen mijn eisprong zit...)
    Liefs van een onzekere Marijn....

2. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kan heel goed zijn dat je nu al ongesteld moet worden. Volgens mij kan je cyclus namelijk wat veranderd zijn na een miskraam en moet je je nieuwe cyclus berekenen vanaf de eerst volgende keer dat je ongesteld bent.

Na mijn 4e miskraam was ik binnen een paar weken weer zwanger (ongesteldheid bleef uit) helaas is die zwangerschap ook fout verlopen.

Gespannen borsten kun je ook krijgen als je ongesteld moet worden, maar uitblijven van misselijkheid hoeft ook niks te zeggen. Elke zwangerschap verloopt immers anders.

Denk dat je nog even geduld moet hebben en nog even moet afwachten wat er gaat gebeuren...

Succes!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zit al van 14/8 te wachten op m'n ongesteldheid, heb een curretage gehad. Heb m'n ei gevonden met ovutesten en als alles goed loopt moet ik nog 4 dagen te gaan voor de ongi, dus het begint een beetje spannend te worden.

Ook borsten die raar doen en ben op het moment vrij misselijk tegen braken aan

4. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Nou, nog steeds geen duivels te zien... Mijn borsten zijn nog steeds heel pijnlijk en groot, heb zelfs een nieuwe bh moeten kopen, een cup groter...(leuk, maar jammer dat ze zo pijnlijk zijn!)
    Inmiddels dus al bijna een week verder, en nog steeds geen duidelijkheid. Ik zou eigenlijk pas over twaalf dagen ongesteld moeten worden, maar kan natuurlijk allemaal in de war zijn door de miskraam, dat ik eerder ongesteld zou worden? Maar zo lang voortekenen heb ik normaal nooit voor mijn menstruatie.
    Kan je ook gespannen borsten krijgen van de eisprong? en blijven je borsten daarna twee weken gespannen tot de menstruatie (dat het dus allemaal wel ongeveer klopt kwa timing)?
    Ik word er een beetje onzeker van...
    Hopelijk weet iemand me iets meer te vertellen!
    Liefs,
    Marijn

Deel Deze Pagina