Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helloloveyourlife1198

    2 mrt 2021
    7
    0
    1
    Vrouw
    Goedenavond dames!

    ik ben 23 jaar en sinds 31/12 gestopt met de pil. Toen een paar dagen later een bloeding (wat altijd na me pil was) en toen geen pil meer genomen.

    ik werd 4/2 ongesteld, 5 dagen. (Dus ik denk dan een cyclus van ongeveer 30 dagen)

    ik heb in mijn vruchtbare week (zonder ovu test) om de dag geklust..

    Ik had zondag 28/2 ineens mega veel afscheiding dat ik het ook echt voelde lopen en ook echt menstruatie pijn (rug en buik) dat ik dacht oké ik word ongesteld maar nee. Ik moet officieel zaterdag 6/3 ongesteld worden als ik spreek van een cyclus van 3 dagen.

    ik heb vandaag een vroege test gedaan van sensi test, negatief. Gisteren ook. Ik weet het haha veelste vroeg maar ben ongeduldig.

    mijn tepels zijn gevoelig, en ik heb als ik lach hoest of druk zet echt een steek rechts onder in me buik.

    mijn lichaam voelt echt gek en vraag me af of meerdere dit ervaren.

    zou het al raak kunnen zijn? Of maak ik mezelf gek?

    Ik ga nu wachten met testen tot zaterdag of zondag (als ik dan nog niet ongesteld word).. want maak mezelf gek.

    en welke testen raden jullie aan? Ik heb sensi test in huis maar lees er slechte dingen over..
     
  2. Helloloveyourlife1198

    2 mrt 2021
    7
    0
    1
    Vrouw
     
  3. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Progesteron kunnen dezelfde klachten geven als van een zwangerschap. Als je echt zwangerschap symptomen hebt moet je dat terug zien op de test dus de klachten tot nu toe zullen door progesteron komen. Maar je bent nog vroeg dus het zou nog wel kunnen:) Geen bloed geeft moed;)
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.686
    6.937
    113
    Vrouw
    Veel klachten die lijken op zwangerschapskwaaltjes komen door progesteron. En het kan ook nog door het ontpillen komen.
     
  5. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.626
    3.433
    113
    Ik denk dat je op dit moment nog niet kunt aangeven wat je cyclus is. Omdat dit pas de eerste echte cyclus is. Ik denk niet dat deze klachten van een zwangerschap komen, dan zou je een positieve test hebben. Wellicht zit je toch ergens anders in je cyclus en komt je eisprong er nu pas aan. Klinkt als klachten van progesteron iig.
     
  6. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.526
    113
    Vrouw
    Brabant
    En je kan jezelf klachten aanpraten. Of ja dat klinkt niet aardig maar je lichaam kan heel wat kwaaltjes "verzinnen" als je graag zwanger wilt worden.

    Ik heb jaren terug echt gedacht dat ik zwanger was, ik rook opeens heel sterk, proefde opeens veel sterker, had allemaal vage dingen. Testen waren toch echt negatief maar die klachten bleven toch echt een dikke 2 weken. Zelfs nog aan een gynaecoloog gevraagd of het mogelijk was om wel zwanger te zijn :roflmao: je lichaam kan echt rare dingen doen ;)
     

Deel Deze Pagina