Tweede wordt twee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mythique, 19 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Weer een cadeautopic! Ik weet het gewoon ff niet... Mijn jongste zoon wordt over twee maanden twee en we hebben alles.

    Ik heb al eens een topic over trampolines geopend maar ik denk toch dat ze daar nog ff te jong voor zijn. Toen dacht ik een speelhuisje/toren/glijbaan geval maar degene die in de tuin past en die me echt leuk lijkt is 850 euro en dat vind ik gewoon te veel voor iets waar ze waarschijnlijk over 5, 6 jaar weer op uitgekeken zijn. Dus wat nu?

    Wobbel, loopfietsen, keukentje, Duplo, Playmobil, waterspeelbakding, zandbak, opblaasbadjes, Toet toet. Een greep uit de vaker genoemde ideeën die er al staan. Iemand nog iets origineels? ;)
     
  2. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Magibook van V-tech?
    Play-Doh
    V-tech drumstel
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    Nestschommel! Huisje met glijbaan en schommel is hier een enorm succes. Nadeel is wel dat kind andere kinderen mee neemt naar onze tuin haha, dus als ik even niet oplet heb ik een tuin vol kids hahaha.
    Was de bedoeling om te geven voor z'n tweede verjaardag maar ik was zelf zo enthousiast dat het eh zomaar maar kwam toen hij 1,5 was. Maar is wel prijzig....

    Waterbaan is ook erg leuk, van Big waterplay of aquaplay. Kun je een hele gave baan van maken en ideaal als je kinderen wil laten afkoelen maar even geen zwembad wil.
     
  4. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Trampoline kan prima hoor. Dochter van 1 5 jaar vindt het meest fantastische ding in de tuin. Lekker over heen rennen, doen alsof je springt etc.

    Qua speelhuis hebben wij er 1 van jungle gym was niet zo duur, denk 300/400 euro. Hebben ze ook veel plezier van.

    Verder knutselspullen, way to play, abonnement op een uitje? , tijdschrift pippo?
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Trampoline kan al prima hoor met die leeftijd.
    Dochter die sprong op haar 2e ook al lekker erop. Of om er lekker op te liggen etc.
     
  6. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Afgelopen vakantie stond een trampoline en het was niet het eerste waar ze naartoe renden, het speelhuis met glijbanen on the other hand... Maar hoe lang blijft dat leuk?

    Zit net op Junglegym wat in elkaar te knutselen maar wel gelijk weer meer dan 1000 euro :cool:.

    Bekijk bijlage 617005
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    Buurjongen van 7 klimt er ook nog vol enthousiasme op bij ons :)
    Schommelen blijft sowieso lang leuk. Trap kun je tzt vervangen voor een klimmuur achtig iets.
     
  8. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Hier kreeg de tweede gewoon kleren en een leuke auto. Ik zou echt nooit zulke grote dingen voor een verjaardag geven. Staat straks onze hele tuin ramvol.
     
  9. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    M'n man zegt elke keer: als ze 16 zijn kunnen ze in het huisje blowen :roflmao::roflmao:.

    Misschien maar ff op marktplaats kijken voor een tweedehandsje. Ik vind het gewoon teveel geld voor 6, 7 jaar.
     
    Kolibrie2 en GroeneBomen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina