Tweeling mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Karel1978, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Misschien dat de tweeling mama's hier ook verder kunnen kletsen? Is wat makkelijker met de notificaties ed... :)
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap hem niet? Er loopt toch al een topic?
     
  3. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Binnen dat andere topic zitten zwangeren van een tweeling en ook moeders van een tweeling. Sommigen vinden dat lastig/ moeilijk. Daarom dit topic alleen voor de mama's
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap hem.. moest even kijken wat je nou bedoelde.
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Natasja,
    Het is een soort van ;)! Haha!

    Er is natuurlijk bij de zwangerschap clubs een club voor tweelingmama's. Zowel de zwangere als de al bevallen mama's schrijven daar. Er is een club gemaakt, het was de bedoeling dit dan als soort topic voor de bevallen mama's te gebruiken en dat tweelingtopic bij zwangerschap te laten voor de nog zwangere tweelingmama's (incl inbraken van de al bevallen mama's ;))!

    Maar dat schrijven in de clubs is niet zo handig, geen email bij nieuwe berichten, geen banner, geen quote, etc.

    Denk dus dat Karel daarom dit topic opende :D!

    Hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb :D!

    Er is dan dus een topic bij zwanger voor de zwangere mama's en dan zou dit topic zijn voor de bevallen mama's.

    Liefs, Hanneke!
     
  6. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Dank je wel Hanneke :) Precies wat ik bedoelde hahaha, wist niet goed hoe ik het moest omschrijven ;)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    I get it now hihi
     
  8. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Joepie! Ik was helemaal duidelijik dus :D! Hahaha!
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha karel ook al hoor bij haar 2de berichtje.
     
  10. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Klopt, maar dat had ik even gemist omdat ik te lang over mijn reactie deed :D :p! Je moet ook niet reageren tijdens het voeden ;)! Sowieso niet forummen :) :) :)!
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahaha moet kunnen toch beetje multitasken!
     
  12. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    :D Ik denk gewoon aan het voortbestaan van deze site! Jong geleerd is oud gedaan, dus kan ze het nu vast leren!



    Maaruh genoeg off-topic ;)!
    Ik meld me hier in ieder geval aan, en hoop dat ik dit beter kan gaan volgen allemaal!

    Liefs, Hanneke!
     
  13. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Nou dan maar even doorgeven dat wij echt definitief in een groeispurt zitten! 's avonds is het echt zwaar gekrijs hier en zelfs een flesje helpt niet ;) Maar ze hebben nu wel geleerd om te lachen met geluid :D Ik dacht eerst dat ze gingen huilen, maar nee, het was gewoon een schaterlachje! Echt zo leuk!!

    Sofia kan echt tekeer gaan en alleen mijn zangkunsten kunnen haar rustig maken. Da's vreemd want van mijn man mag ik absoluut niet zingen.... :) Naja is er toch nog iemand in huis die het kan waarderen :D

    Maar het spurtje mag nu wel snel voorbij zijn, want als je alleen bent is het erg zwaar...
     
  14. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Karel,
    Gekrijs is idd niet fijn! Helemaal niet als je alleen bent! En dan idd helemaal als ze beide tegelijk bezig zijn!

    Heerlijk he die eerste lachjes! Lekker genieten! Vind je het ook zo super als ze het tegelijk doen? Hier vaak gehad dat wij net zo hard mee moesten lachen! Nu overigens met Benthe ook nog steeds, die moet zo lachen om alles en dan gaan Malou en Ruben kijken en moeten ook weer lachen om die gekke zus, een grote lachende bende hier dus want dan kunnen mama en papa hier ook hun lach niet meer inhouden! Zo grappig :D!

    Lekker toch dat je haar rustig krijgt met jouw zingen! En of het nu mooi of lelijk is, voor je kindje is het altijd mooi, want het is wel haar mama! Ook of je nu lelijk bent of knap, voor je kindje ben je de allermooiste en de aller bekendste, namelijk mama ;)!

    Liefs, Hanneke!
     
  15. Pippie1976

    Pippie1976 Bekend lid

    8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kom ook meeschrijven hier! Vond het idee van de club erg goed van Helena, maar het is zo onhandig dat je niet kunt quoten en maar een max aantal tekens mag gebruiken idd. En ik krijg het 'oude' tweelingentopic ook niet meer meegelezen moet ik zeggen. Hoop dat alle andere tweelingmama's snel hun weg hier naartoe weten te vinden, zodat we hier lekker verder kunnen kletsen!

    Zo, ik heb er weer een ochtend werken opzitten (deze week 5 uur per dag) en ik vind het echt niet meevallen hoor. Pfff, lijkt wel alsof mijn hersenen het gewoon niet doen, kan me niet concentreren, het lukt me niet om gesprekken goed te volgen en om documenten te lezen. Is dat normaal voor als je weer aan het werk gaat na een zwangerschap of zou het met mijn situatie te maken hebben? Ben er natuurlijk bijna 7 mnd uitgeweest en er is nogal wat gebeurd in die tijd. Op het werk is het heel erg druk, dus er is ook niet veel ruimte om rustig aan te beginnen (wat wel zou moeten van de bedrijfsarts eigenlijk...) en daarnaast zitten we midden in een reorganisatie, dus wie niet goed functioneert... Ik heb daarnaast het gevoel dat er helemaal geen rekening wordt gehouden met wat er allemaal met me gebeurd is, sterker nog, ze geven me bijna het gevoel dat ik er zelf voor gekozen heb om zo vroeg te bevallen :(. Kreeg ook al de mededeling dat ik me wel weer 'moet bewijzen'. Pardon? Al met al voel ik me dus helemaal niet prettig op dit moment. Komt ook nog bij dat Merle en Linde nog een beetje ziek zijn, ik daardoor te weinig heb geslapen en me teveel zorgen heb gemaakt de afgelopen dagen, mijn moeder buikgriep heeft en dus niet kon oppassen gisteren en vandaag (moesten we dus ook snel snel iets voor regelen) en ikzelf ook snotverkouden ben en baal ik ervan dat niemand iets zinnigs kan zeggen over vaccinatie voor die stomme Mex. griep bij te vroeg geboren kindjes. Kortom: pffffff..... :$

    Lekker, even klagen... :)
     
  16. Pippie1976

    Pippie1976 Bekend lid

    8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Hanneke: meteen de quote maar weer gebruiken nu het weer kan :). Wat heb je dat mooi gezegd!!!
     
  17. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi Margit :)

    't is zo herkenbaar wat je schrijft met het werk! Ten eerste je concentratie. Ik weet nog dat ik op m'n eerset dag een stroom aan info kreeg en dat ik met open mond zat te kijken en gewoon niks in me op kon nemen. M'n collega heeft me toen hard zitten uitlachen :)
    Dingen die je voorheen als automatisch deed, daar moet ik nu echt over nadenken...*zucht*

    En ik heb ook het gevoel dat ik me weer moet bewijzen. Soms moet ik echt zeggen tegen mensen dat ik er weer ben, en dat ze zaken met mij moeten bespreken en niet met mijn vervanger. Best vervelend...

    Ik had het er laatst nog over met mijn man dat het best bijzonder is dat je kind zomaar van je houd. Je hoeft je niet te bewijzen, je hoeft je niet mooier te maken...nee alleen maar omdat je hun mama bent houden ze al van je.. Mooi he :D
     
  18. Pippie1976

    Pippie1976 Bekend lid

    8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Karel: ik vind die schaterlachjes echt zo geweldig! Helemaal als ze met z'n tweeën aan het lachen zijn, dan kun je idd niet anders dan meelachen en al je andere 'zorgen' vergeten :).
     
  19. Brunette

    Brunette Bekend lid

    22 aug 2008
    666
    256
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
    Dag meiden, ik heb de weg naar dit topic gevonden hoor :).

    Ik heb nu even geen tijd om uitgebreid te reageren, maar ik wil wel even als trotse moeder de meest recente foto van mijn duo showen.
    Ik noem hem BEAUTY EN DE BOEF!

    Bekijk bijlage 31261
     
  20. Pippie1976

    Pippie1976 Bekend lid

    8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Brunette: wat een schatjes zeg! Goede titel voor die foto! Wat lijken ze trouwens veel op elkaar, echt duidelijk dat het broer en zus zijn. Ik ben zo gewend aan een tweeling met hetzelfde geslacht dat je bijna zou vergeten dat je ook een j/m-tweeling kunt hebben. Lijkt me weer een heel andere ervaring. Niet alleen nu, maar ook straks als ze ouder worden. Leuk hoor!
     

Deel Deze Pagina