Positieve test 4 weken na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by dees, Jul 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dees

dees Bekend lid

Feb 6, 2010
    642
    0
    0
    Hoi,

Hij zal vast en zeker vaker gesteld zijn deze vraag...Maar ik lees een hele hoop.
    Ik heb 5 juli het vruchtje verloren. Ik was toen 8 weken zwanger. Voor de miskraam waren de testen heel licht aan het worden. Echter nu heb ik een zeer positieve test in mijn handen. Ik moest deze test doen in overleg met mijn gyn. Maar dat kan toch niet. Hij moet toch juist minder zichtbaar worden??
    Volgende week donderdag moet ik mijn hcg laten prikken...Maar de symptomen beginnen weer. Erg misselijk, hoofdpijn etc. Het kan toch eigenlijk niet he?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dees,

toch kan het wel van een nieuwe zwangerschap zijn. Je zou dan op dag 26 positief getest hebben. De dikte van de streep zegt niet zoveel. Maar wel dat het 4 weken na de miskraam is. Meestal is dat een teken van een nieuwe zwangerschap. ook icm symptomen; spannend hoor! Morgen weet je meer!

Groetjes Brigitte

3. dees

dees Bekend lid

Feb 6, 2010
    642
    0
    0
    Dank je wel Brigitte voor je antwoord.
    Vanochtend mijn bloed laten prikken en morgen hoor ik de uitslag. Ben benieuwd.
    Dit zijn mijn testen van deze week. Het moet toch bijna niet meer zichtbaar zijn na 5 weken het streepje... Heb nu alleen geen gevoelige borsten....mocht ik opnieuw zwanger zijn. Alleen een soort van menstruatie achtige krampjes.

Attached Files:

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dees,

weet je al wat meer?

Groetjes Brigitte

5. dees

dees Bekend lid

Feb 6, 2010
    642
    0
    0
    Hoi,
    Ja mijn hcg was/is 760. Ik moet morgen bij de gyn komen. Ze denken allemaal aan een nieuwe zwangerschap. Want 760 is wel erg hoog 5 weken na de miskraam. Dus ben zo zenuwachtig voor morgen...

6. dees

dees Bekend lid

Feb 6, 2010
    642
    0
    0
    Mijn hcg was gisteren nog maar 476. Waarschijnlijk door de 2-ling zwangerschap zoveel hcg aangemaakt... Volgende week weer opnieuw bloed prikken en dan verder kijken...

7. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Dees,

jammer zeg. Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent!

groetjes Brigitte

Share This Page