Twijfel autostoel lief of toch niet?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Nannie, 5 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

    Nannie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Ik was er helemaal uit... de autostoel van lief dat moest hem worden voor onze dochter (ze is nu 8 mnd maar ben alvast aan het kijken)
    Bij ons zoontje hadden we romer king plus maar ja eigenwijs want ik wil nu graag een roze...:(

    Nu lees ik reviews waaronder hier op zwangerschapspagina dat die van lief helemaal niet zo goed zou zijn. Wie heeft er ervaringen mee (goed en slecht)?
    Ik las dat hij niet goed vast zou zitten in de auto maar ook dat zijwaartse bescherming niet goed zou zijn?!

    Wat is dan wel een goede leuke betaalbare autostoel?!

    alvast bedankt!
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    En de stoel van je zoontje met een roze hoes erover?

    De stoel van lief is een stoel van een minder merk (kidsriver) met hoes van lief. Het is gewoon een mindere stoel.

    Ik zou sowieso gaan passen met je meisje en in jullie auto als je wel een andere stoel gaat kopen.
     
  3. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    iik zou het niet doen. kidsriver stoelen staan niet zo goed bekend inderdaad. en verder met yolanthe eens. gewoon een roze hoes over de stoel van je zoontje doen??
    persoonlijk zal het me een worst wezen in wat voor kleur stoel ze zit, als hij maar veilig is en ze er goed in zit. dat is het belangrijkste.
    hier voor dochter een autostoel van maxicosi. een blauwe met daar overheen, een roze hoes. ook nog eens makkelijk als het smerig is. trek je er zo vanaf en gooi je in de was of je doet er een schone op. als ik al een stoel in hius had dan zou ik daar verder echt geen extra geld voor uit gaan geven. maar dat is iets persoonlijks:)
     
  4. Odin

    Odin Actief lid

    2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik lees mee... Tis nog niet zo ver, maar ik wilde de blauwe
     
  5. Lady7

    Lady7 Niet meer actief

    idd kidsriver.. en dat is geen merk wat ik voor de autostoel wil..
    wil er 1 die hoog op de testen scoort
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Ja, ik zou het ook zo doen. Heb dat bij mijn kinderen ook gedaan, gewoon een andere hoes erover. Heb zo'n badstoffen hoes gepimpt met strijksjablonen, maar ja, als je handig bent kun je ook zelf een leuke hoes maken van een leuk stofje.
     
  7. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat zijn de de goede merken stoelen en waar is dat te vinden?
    Wil een achterwaartse...
     
  8. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Kijk eens op www.achterwaartsvervoeren.nl Daar vind je een overzicht met 20 stoelen en bijhorende informatie.
     

Deel Deze Pagina