Hai meiden (en jongens die meelezen, uiteraard), Ik word wel een beetje gek van de spanning nu hoor.... 2 dagen over tijd en vanmorgen had ik 2 druppels bruin bloed (zonder slijm, ... sorrie mensen :x ...) maar sindsdien niets meer... Een beetje buikpijn, beetje pijn in mijn rug (onderin) en gevoelige borsten (en groter, of ik nog niet genoeg had )... Ik hoop het zo..... Ik kan wel wat duimertjes gebruiken, dus als er mensen zich willen opwerpen als vrijwillige duim(st)ers... Doeg, Een gespannen Anouk.
Gisteren heb ik getest en daaruit kwam 'negatief'. Hopelijk lag dat aan een laag HCG gehalte . Ik weet het eigenlijk nog nieet, zondag of maandag denk ik? Wat zou jij doen?
testen!!!!!!!!!! waarom stressen als je duidelijkheid kan krijgen? ik duim voor je en hopelijk is het raak gr saskia oh zie net dat je geplaatst hebt dat je gister hebt getest tja dan idd nog ff paar daagjes stressen
wacht tot je een dag of 5/6 overtijd bent en dan nogmaals testen? Ik had zelf pas na een week getest.. kwam er toen pas achter dat ik mijn ongi gemist had .. Bij mij was die gelijk positief! (en ik was niet eens van plan zwanger te worden ) Ik duim voor jou dat je zwanger bent! Heel veel succes ...