Twijfel over 2e kindje icm nieuwe baan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Seffie, 26 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Hallo dames.

    Man en ik twijfelen al een tijdje over een 2e kindje en we zijn eindelijk zo ver dat we er toch voor willen gaan na een half jaar wikken en wegen :p

    Een maand geleden zijn er op mijn werk niet zulke leuke dingen gebeurd waardoor ik ontslag heb genomen nadat ik vrijwel direct een nieuwe baan had gevonden. Super blij ben ik natuurlijk maar wat zou dit betekenen voor onze wens voor een 2e?

    Wat zouden jullie doen?
    1. On hold zetten omdat je ergens anders begint en je het niet kan maken om zwanger te zijn bij aanvang of als je net in dienst bent? (Ik begin daar in oktober).
    2. Of gewoon zien waar het schip strand?

    Je weet natuurlijk ook nooit hoe lang het duurt voordat het raak is, zeker niet met mijn onregelmatige cyclus.

    Liefs Seffie :)
     
  2. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Kan me je twijfel goed voorstellen. Ik had dit heel erg bij ons eerste kindje. Uiteindelijk heb ik het paar maanden on hold gezet en was uiteindelijk zwanger toen ik er maand of 7 werkte.

    Werd super leuk op gereageerd. Toen ik aangaf dat ik het wel lullig vond aan mijn manager reageerde hij met dat hij dan geen vrouw van tegen de 30 aan had moeten nemen die een koophuis had en al lange relatie….
     
    Seffie vindt dit leuk.
  3. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat er zo lief gereageerd is. En wat je manager zegt is inderdaad wel een goed punt. Werd je contract wel verlengt? Ik ben daar opzich niet eens heel bang voor want als dat niet zo is, dan is dat zo. Ik wil ook niet wachten tot ik een vast contract krijg want dat kan 3 jaar duren haha :roflmao:
     
  4. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou ervoor gaan
     
  5. Loeskaz

    Loeskaz Bekend lid

    10 okt 2020
    818
    624
    93
    Vrouw
    Yes contract werd gewoon verlengd in een vast contract! Dus super fijn!
     
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Ja snap je twijfel, zeker omdat mocht het gelijk raak zijn je in een onzekere periode terechtkomt qua kwalen (zeker eerste trimester). Ik zou het dus uitstellen met ‘proberen’ tot na je inwerk periode. Maar goed, als de wens er is snap ik ook dat je geen dag langer wilt wachten, haha. Lastig!
     
  7. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Haha ja het is Zoooo dubbel. Pfff :roflmao:
     

Deel Deze Pagina