Hoihoi! Eindelijk had ik na 4 maanden vorige maand ineens weer een BEETJE bloedverlies ( menstruatie), dit was heel weinig en kort 2 dagen hooguit, nu ben ik 1 april ( jaja geen grap) weer ongesteld geworden en nu ziet het er al veel beter uit en lijkt het meer op een 'normale' mensturatie ( het is nog steeds aan de gang) het is nog niet zo heel veel bloedverlies als toen voorheen dat ik de pil nog slikte, maarr al zeker meer dan vorige maand. Mijn vriend en ik hebben absoluut een kinder wens ( daarom ook nu 5 maanden terug gestopt met de pil) .. Zouden wij nu deze maand al kunnen gaan proberen voor een zwangerschap!?? iemand daar een idee over?.. Ik zou ( volgens internet calculators) de 13e april erg vruchtbaar moeten zijn.!?.. Wie zou mij wat advies of tips etc kunnen/ willen geven!?
Hoi tinkertje, Wat fijn dat je eindelijk weer een beetje normaal ongesteld bent geworden. ik was 17 maart voor het eestt na jaren pilgebruik weer ongesteld geworden. Nu ben ik met ovulatie testen mijn eisprong aan het opsporen, en het lijkt erop dat hij 1 deze dagen gaat komen. dan kun je ook gericht sex gaan hebben.wellicht is dat ook iets voor jou, ovulatietesten doen. fijn dat jullie ook voor een kindje gaan!
Hoi Sylvia! Nou die heb ik al in huis gehaald dus dat ga ik absoluut proberen, vanaf welke datum zou ik daarmee kunnen starten denk je? volgens de calculator ben ik dus 13e vollop vruchtbaar, dus denk dat je dan 2 dagen eerder moet starten met testen of niet?? Fijn zeg dat jij nu ook beetje opzoek bent ! hoop dat je snel je dagen hebt gevonden!
Hoi, omdat je nog niet weet hoe je normale cyclus eruitziet, is het denk ik niet echt betrouwbaar om het volgens een ovulatie calculator te berekenen. ik ben al vrij vroeg begonnen met testen. Ongeveer anderhalve week na mijn menstruatie tot aan nu. Zag vanaf 1 april eindelijk een dun strerpje tot aan vandaag een wat dikkere streep. Maar nog niet dik genoeg voor een ovulatie. Nog even doortesten dus. het is nog allemaal nieuw voor me net als voor jou, dus af en toe even googlen en informeren hier op het forum. ik zou als ik jou was toch even investeren in wat ovulatietesten om wat meer inzicht in je cyclus te krijgen. Dit doe ik zelf ook al vanaf het begin en dan heb je toch al een beetje het gevoel er mee bezig te zijn. nu maar hopen dat we snel zwanger zijn
Dat is waar!, is misschien inderdaad wel slim om dat al eerder te gaan doen!.. Thanks voor de tip!.. en inderdaad ik google ook al heel wat af hihi, en speur hier op het forum flink rond ... Jaaa laten we het hopen! zou super zijn toch! .. Succes!!!
Miin menstruatie is na de pil stop ook veel minder heftig als tijdens de pil! Niets om je zorgen over te maken hoor! fijn dat je menstruatie nu weer op gang is en zoals al werd voorgesteld door de andere dames denk ik dat in jouw geval ovulatie testen echt een uitkomst zijn! Ik zou lekker aan de slag gaan en gewoon proberen, niet geschoten is immers altijd mis he Heel veel succes en hopelijk snel zwanger!
Ik ga daar inderdaad absoluut mee aan de slag wat denken jullie na hoeveel dagen na mn menstruatie moet ik ermee starten??
Ik zou gelijk aan de slag gaan. Gewoon om de dag. Want (en niet doorvertellen hoor) het is af en toe ook best leuk om te klussen . Ovulatietesten geloof dag 10 ofzo?
Haha en of dat leuk is!! We wachten daar ook zeeer zeker nooit mee hoor haha .. Dus 10 dagen na je menstruatie aan de ovulatietest?
Opgezocht..Bij een cyclus van 28 dagen begin je op dag 11 (en dag 1 is eerste dag van je menstruatie)