Twijfel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanneke, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hallo

    ik ben ruim 5 week zwanger er ik heb ineens zo'n grote twijfel of alles wel goed zal gaan met de zwangerschap. Of het geen leeg vruchtzakje is oid. Voor ik naar de VK mag, duurt het nog zo lang (29 mei, ik ben dan 10.6 week) IK voel ook niet zo veel van mn zwangerschap en heb ook een hele rits verhalen gelezen van mensen bij wie het mis ging, misschien speelt dit ook mee. Ik durf gewoon haast niet blij te zijn.
    Wie herkent dit?
    Groetjes Sanneke
     
  2. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik herken dit, Ik heb van de week nog een topic geopend dat ik haast nergens last van had. Dat is sinds gister wel anders ben behoorlijke misselijk. Nu weet ik 100 procent zeker dat het er zit.
     
  3. twijfelaartje

    twijfelaartje Actief lid

    6 jun 2006
    220
    0
    0
    Een vriendin van mij heeft dat zelfde gevoel gehad en heeft zelf bij zo'n echografisch bureau een echo gemaakt bij 7 weken. Alles was goed!
     
  4. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb ik ook gehad, die gevoelens... toen heb ik de verloskundige gebeld en gezegd dat ik me zo'n zorgen maakte. Volgende dag in het ziekenhuis een echo laten maken; "er is een vruchtje te zien en verder kan ik er niets over zeggen". Maar ik had wel een fotootje en het had me wel wat gerustgesteld.

    Maak je maar niet zoveel zorgen.. ook al duren de eerste weken heeeel lang. ;)
     
  5. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vreselijk die eerste periode. Het enige wat je hebt is die verdomde test. Ik had verder ook geen kwaaltjes dus liep ook continu mezelf af te vragen, is het wel goed? Klopt het wel etc etc. Ik werd ook gek van de spanning. Helaas is er niets aan te doen en kunnen we niets zeggen dat je gevoel zal verminderen. Het is er even doorheen bijten. Misschien iemand in vertrouwen nemen in je omgeving dat je zwanger bent dat je er over kunt praten. Na de eerste echo zal alles veranderen! Een hele mooie en gezonde zwangerschap toegewenst!
     
  6. Miza

    Miza Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel herkenbaar. Ik had helemaal geen last van misselijkheid of iets dergelijks, dus kon me ook haast niet voorstellen dat er iets in mij groeide. De eerste weken is het allemaal maar afwachten en die weken doen idd vrij lang.
     
  7. floortje

    floortje Actief lid

    12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    dit is voor mij net zo herkenbaar. Toen ik de eerste echo in mijn handen had geloofde ik het nog niet. Ik heb tot gisteren nog nergens last van gehad. Vannacht kon ik mij haast niet omdraaien van de banden in mijn buik. Er zit echt iets dus.
     
  8. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    bedankt voor de reacties!
    ik heb al wel wat mensen in m'n omgeving die er vanaf weten omdat we elkaar vrij goed op de hoogte houden, daaronder is 1 zwangere van 16 week.
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had ook nergens last van in het begin, ik zag alle rampscenario's al voorbij gaan. ik kon gewoon niet onbezorgd blij zijn. nu gaat het beter
     
  10. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Niet te veel op het miskraam gedeelte blijven hangen, dat is mijn advies. Maakt je erg onzeker en je hebt er niets aan.
     
  11. moniek1979

    moniek1979 Actief lid

    14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    dit heren ik zeker. voor deze zwangerschap heb ik ook een mk gehad en durfde dus nu niet echt blij te zijn. tot ik gister de echo zag en alles bewoog in mijn buik! ook bleek ik al een week langer zwanger te zijn!
    probeer er dus toch van te genieten! als je nog geen bloedverlies of zo hebt is er al helemaal geen reden om je ongerust te maken!
     
  12. landa78

    landa78 Bekend lid

    1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Jee wat herkenbaar. Ik heb me de eerste 3 maanden ook zorgen gemaakt of alles goed zou gaan.. en om eerlijk te zijn daarna nog steeds totdat ik de baby voelde schoppen.
    Zelfs de afspraken met de VK konden dit gevoel niet bij me weghalen.

    Probeer lekker te genieten, al is dit makkelijker gezegd dan gedaan.
     
  13. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Hoi,

    Heb precies het zelfde. Heb woensdag van de arts te horen gekregen je bent zwanger :D Ik heel dom zeggen , maar heb nergens last van, hij weer de test zegt toch echt dat je zwanger bent. Geniet er nog maar even van dat je nergens last van heb kan zo veranderen.
    Heb nog steeds niet het zwanger gevoel, ben wel heeeel erg moe en loop als een gek te geewen :confused:. Heb wel last van krampen in me buik en zo nu en dan steken in me borst. Ik moet over 3 weken terug komen bij de arts dus wacht ik maar rustig af. Ben pas 4 weken.
    Ik zal proberen te genieten maarja makkelijker gezegt dan gedaan als je zo onzeker bent 8-[
    Veel sterkte en probeer er toch van te genieten ;)

    Groetjessss Jetje
     

Deel Deze Pagina