Twijfels door bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lindatje1992, 21 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindatje1992

    Lindatje1992 Nieuw lid

    22 jan 2022
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

    Ik heb afgelopen donderdag de eerste positieve test gehad, hierna nog 2 testen positief. Sinds eergisteren heb ik heel licht bloedverlies. Niet in me ondergoed, alleen met vegen en een aantal stipjes helder rood bloed, soms een kleine veeg. Dit is nu de derde dag dat ik dit heb. Het is niet bij elk toilet bezoek, maar vaker wel dan niet. Ik heb ook menstruatie krampen, sinds vorige week al. Deze krampen nemen toe als ik naar de toilet ben geweest en dan zakt het weer wat maar gaat niet weg. Vannacht ging ik er zelfs door zweten. Ik heb urine ingeleverd, deze was schoon.

    Moet ik mij zorgen maken? Ik ben volgens berekening 4 weken en 2 dagen zwanger. Heeft iemand dit ook gehad en is het daarna goed gekomen?

    Groetjes
     
  2. DBoer

    DBoer Bekend lid

    4 jan 2022
    802
    784
    93
    Vrouw
    Bloedverlies heb ik zelf niet gehad, maar je hoort best veel vrouwen die dit wel hebben bij een prille zwangerschap en uiteindelijk een gezonde zwangerschap hebben. Lopen je testen wel mooi op? Als dat zo is, het bloedverlies niet erger wordt en je geen stolsels heb zou ik je voor nu eerst niet al te druk proberen te maken. Krampen heb ik zelf in week 3 en 4 ook heel veel gehad, net alsof ik ongesteld aan het worden ben en soms ook best echt wel even pijnlijk, alleen bij mij dan zonder bloed.
     

Deel Deze Pagina