twijfels opvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door miss84, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss84

    miss84 Bekend lid

    2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil even mn verhaal delen om te kijken of ik gek ben of zeur of niet :D

    Mijn kindjes gaan al geruime tijd naar een gastouder. Ze is erg flexibel, kinderen kunnen altijd bij haar terecht.

    De laatste maanden twijfel ik aan de opvang en of dit nog wel de plek is voor mijn meiden.

    Een aantal weken geleden haalde ik ze op en had mijn oudste enorme rode vagina. Echt pijnlijk. Ze heeft haar hele leven nog nooit luieruitslag gehad dus ik vond dat vreemd. Al eerder had mijn jongste flinke uitslag na een dagje opvang dus ik vroeg haar hoe dat kon. Of ze vergeten was te verschonen oid. Ze schoot enorm in de verdediging, zei dingen als "ze hebben altijd volle luiers als je man ze brengt dus ik zou thuis maar eens vragen". En "ze hebben dat al als ze binnen komen!"
    Als mijn man ze brengt hebben ze altijd een schone luier dus het probleem ligt niet hier. Ook weten we zeker dat ze als ik ze breng ze geen luieruitslag hebben. hebben ze dat wel dan zeg ik dat bij haar zodat ze er rekening mee kan houden.
    Ze reageerde zo heftig dat ik even niet wist wat ik moest zeggen.

    Ook komen ze altijd uitgehongerd thuis. Heb het al een aantal keer aangegeven, mijn oudste heeft ondergewicht dus moet regelmatig wat eten.
    Thuis eten ze meteen 2 rijstwafels een een beker limonade en een bord avondeten.

    Ze heeft behoorlijk wat kindjes op een dag en denk dat het te veel is voor haar. Waardoor de aandacht er niet genoeg is.

    Ook als ze bijvoorbeeld ziek worden, dan belt ze me niet, dan kom ik ze halen en dan zegt ze "oh ze is niet zo lekker dus heeft de hele dag lekker op de bank gelegen," Heel goed bedoelt maar ik wil graag gebeld worden als mn kind ziek is want dan kom ik die halen.

    En zo zijn er nog meer van die irritatie puntjes waardoor ik me afvraag of dit wel de juiste plek is.

    Als deze punten heb ik al aangegeven bij haar maar ze luistert echt niet. Ze hoort gewoon niet wat ik zeg want ze is helemaal vol van zichzelf.

    wat zouden jullie doen?
     
  2. Lojo

    Lojo Bekend lid

    19 dec 2012
    612
    6
    18
    Volgens mij geef je al antwoord op je vraag in je verhaal. Je hebt hier geen goed gevoel meer over en deze dame heeft duidelijk geen goed beeld van haar eigen kunnen. Lijkt me geen overbodige luxe om iets anders te zoeken.
     
  3. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    het lijkt me al super duidelijk, dit is inderdaad niet de juiste plek je moet het alleen nog even accepteren
     
  4. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.920
    404
    83
    Vrouw
    Duidelijk verhaal toch?
     
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Nou daar zou ik mijn dochter niet willen hebben.
     
  6. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Je antwoord ligt al in de beschrijving, nee dit is geen goede opvang.
     
  7. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Als ik jouw verhaal zo lees zou ik hier inderdaad geen fijn gevoel meer bij hebben en zou ik er gewoon mee stoppen!
     
  8. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.173
    3.124
    113
    Vrouw
    Zoals anderen al zeggen geef je je antwoord eigenlijk zelf al. Ik zou dus op zoek gaan naar een andere go. Was nog even benieuwd naar hoeveel kindjes ze dan heeft want hier zit een max aan toch?
     
  9. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Lijkt me duidelijk.
    Je hebt er geen goed gevoel bij, ik ook niet als ik het lees trouwens.
    En je hebt het aangegeven en ze doet er niets mee. Klaar dus.
     
  10. Miss Appletree

    Miss Appletree VIP lid

    21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Snap niet dat je hieraan twijfelt, gewoon op zoek naar een ander.
     
  11. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Stoppen!
     
  12. Casara

    Casara Fanatiek lid

    20 aug 2014
    2.178
    386
    83
    Op zoek gaan naar een ander!
     
  13. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Tja, mijn kinderen plassen bijna altijd in de auto, zo'n mooi rustig moment waar je je eventjes (als kind zijnde) nergens druk om hoeft te maken.

    Verder kunnen je dochters natuurlijk ook allergisch zijn voor het type luiers of luierdoekjes wat de gastouder gebruikt.

    Mijn oudste zoon snaait ook graag lekkers voor het avondeten, terwijl hij op de BSO rustig 3 stuks fruit wegwerkt.

    Sommige mensen gaan slecht om met kritiek en weten zich dan geen houding te geven.

    Maw, ik zou zeker de komende tijd kritisch naar de gastouder kijken, misschien is het beter dat je een andere opvang voor je dochters zoekt, maar misschien ook niet.
     
  14. mausi

    mausi Fanatiek lid

    22 jul 2009
    2.686
    568
    113
    Gelderland
    Heel snel op zoek naar andere opvang. Misschien is een kdv wel iets? Ik heb altijd goede ervaringen gehad met het kdv. Ik vind het een fijn gevoel dat daar een twee paar ogen beleid is en niet één iemand de hele dag alleen met mijn kinderen is.
     
  15. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.485
    1.093
    113
    Precies wat ik wilde typen.
     
  16. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    bij twijfel niet doen.
    dat geldt hier voor alles
     

Deel Deze Pagina