Vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hallo Dames,

    Aan het eind van deze maand moet ik terug komen bij mijn huisarts.
    Mijn menstruatie cyclus is nog steeds erg onregelmatig. Meestal duurt hij langer dan 8 weken en dat betekend dus dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb. Nu heb ik een maand geleden al bloed laten prikken en een (uitwendige) echo laten maken. deze testjes hadden allebei een positieve uitslag. Waarschijnlijk wordt ik aan het eind van deze maand doorverwezen naar een gynocoloog. Kan iemand me vertellen wat daar meestal de eerste stappen zijn? En hoe het dan in zijn werk gaat?
     
  2. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Bij mij werd er gelijk een inwendige echo gemaakt om naar de baarmoeder en eierstokken te kijken. Ook moest ik bloedprikken.
    Omdat er gelijk uit de echo al wat kwam gaan ze nu verder kijken!
     
  3. Niet meer actief

    Hoi

    Misschien een hele rare vraag, maar is het pijnlijk om een inwendige echo te krijgen?
    Ik moet namelijk 27 juli naar de gyn. en ik weet niet wat ze van plan zijn. Ik zie er een beetje tegenop omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren.

    Ik heb namelijk last van een lage baarmoeder (vermoeden de ha) en klussen is dus vaak erg pijnlijk.
    Toen de ha wou kijken met een eendenbek schreeuwde ik het haas uit van de pijn terwijl ze de kleinste had :cry: dus ik maak me nu een beetje zorgen.

    Sorry voor dit hele verhaal, maar ik ben gewoon even benieuwd of iemand dit ook kent.

    Liefs
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    een inwendige echo doet niet zeer
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nee een inwendige echo doet helemaal GEEN zeer!
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Nee, je voelt er helemaal niks van. Ze gaan met een dunne buis naar binnen en die zetten ze op je baarmoedermond. Dan bewegen ze een beetje en dat is het. Stelt echt helemaal niks voor! Maak je daar maar geen zorgen om!
     

Deel Deze Pagina