Hoi! Wat voor type ben je? Ik bedoel niet (alleen) de goth's, punkers, gabbers (bestaan die nog?), enzo, maar gewoon... hoe zie jij jezelf? En waarom noem jezelf zo? (Ik weet ook wel dat jezelf dan stereotypeert hoor, ik bedoel in grote lijnen). Ik zou mezelf als typtje "publieke omroep" bestempelen Zeg maar, multi-culti geinteresseed, vegetarier, overwegend links, (al hoop ik wel dat ze van mijn hypotheekrenteaftrek afblijven... we hebben al moeite om rond te komen), ik lees veel. Zo'n typje zeg maar. En jullie?
Ik ben een "losbollig" typje....houdt van uitgaan, vrijheid en gekke dingen, geen blad voor de mond, overwegend rechts, nuchter!! Ooh en ben trouwens ook erg open-minded!! Zo ongeveer.
ik was vroeger beetje punk, niet extreem, maar wel doodshoofdjes, gescheurde spijkerbroeken, afgetrapte allstars. nu ben ik tsja.. mama.
haha, ja ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik "een net iets te dikke miss-etam moeder"ben geworden Nou dat miss etam valt wel mee, en ik heb mn haren ook nog niet afgeknipt en rood geverfd, en draag ook geen leren rugzakje op mn rug. maar ben wel redelijk suf geworden. Nu ben ik zwanger dus valt dat "net iets te dikke" niet meer op en zit ik er redelijk leuk gestyled bij. Dus hoe zou ik me nu omschrijven... ik weet het niet, misschien doe ik hier nog ideeën op!
Ik val denk ik onder het stukje uhm... Dominant/losbollig/doet wat ze wilt.. Ik trek me niets aan van wat andere over mij zeggen/denken.. Ik laat mijn leven niet leven door een ander maar door mijzelf.. Ik doe graag leuke dingen.. Maar wil wel altijd mijn zin hebben
Ik val onder het soms iets te lief type maar het gaat tot zover en als het mij te ver gaat dan barst de Bom! en dan barst die ook goed. Ik kan veel hebben tot een bepaalde grens en gaat men over die grens dan barst de bom en dan ben ik ook heel consequent. verder met kleding val ik meer onder het rocktype... zwarte kleding en donkere haren.
ik ben een onzekere, lieve maar soms toch bitchy echte moeder-moeder die ook miss etam en promiss draagt maar wel een leuk vlot kapsel en een vlotte bril die heel snel tevreden is..... zo goed?
Ik ben het sociale type.. werk in de zorg, vind het leuk om contacten met mensen te onderhouden. Ben vriendelijk en spontaan!
Ik ben een huiselijk type, werk erg hard en doe eigenlijk alles volgens het boekje. Ik ben erg gestructureerd (tot op het obsessieve aan toe) en ben een enorme control freak. Ik houd niet van veranderingen. Ben erg lief voor de mensen waar ik om geef maar kan ook een behoorlijke bitch zijn. Heel zorgzaam, het type wat zelf het verbrande stuk toast neemt zeg maar. Verder moet ik altijd alles weten. dat kan echt vanalles zijn, houd er niet van om van een onderwerp niets te weten...Ben erg rustig en word niet gauw boos maar als ik boos ben, breekt de pleuris uit en kan ik er dagen mee zitten. dat ben ik zo'n beetje. Qua uiterlijk verzorgd, maar ben geen modepop en trek aan waar ik me lekker in voel. meestal een spijkerbroek, truitje en uggs xx
Ik doe niet aan hokjes drukken Maar kwa persoonlijkheid ben ik best onzeker,Soms verlegen, Lach veel en ook vooral best ieritand en open minded
typje chanel, jacky kennedy, grace kelly zo'n typeje ben ik, ook wel de vrouw die je op oude affiches ziet met een wijde rok, een schortje aan, haartjes mooi gekapt (dir ontbreekt bij mij dan) en een versgebakken taart in der handen,,,staande in haar perfect schone keukentje!!! of zo'n engelse dame uit 1850 met een jurkje aan, parasolletje in haar ene hand en een delicious kopje thee met pink omhoog in haar andere hand!! een erg huiselijk moedertje/huisvrouwtje/dametje dus die erg van mooie spulletjes en kleertjes houdt en het liefst alles blinkend en stralend heeft in haar huisje, veel glas en zilverwerk!!
ik ben vanalles wat vrees ik ik kan me per uur verschillend gedragen, dan lief, dan bitchy, dan verzorgend, dan vrolijk, ik ben erg beinvloedbaar als het om stemmingen gaat, bij mij is het: je krijgt wat je geeft.
ik val nergens onder.... nooit gedaan.... en tegelijk kan ik overal onder vallen.... Heb hier zoveel kanten.... dat ik ECHT niet zou weten wat voor type ik ben.... een "all round- typje"..... (?)
Volgens mijn vriend: Betweterig, moederlijk, naar, vervelend, gefrustreerd, alles op mijn manier, bemoeierig, gierig, slordig (maar je hebt ook goede dingen hoor, zegt hij nu net even tussendoor) geen doordrammer, overwegend rechts, lief, zorgzaam en de perfecte persoon voor hem tsjah ....
Haha, dit is de vraag die ik me de laatste tijd ook afvraag. Ik denk dat ik ook een all-round type ben.. Een poging wagen: Ik kan héél erg lief zijn, misschien té lief soms, maar het kan keren met de wind, kan ook erg opvliegend zijn voor iets stoms. Ik ben heel erg onzeker, mijn zelfbeeld reikt niet hoger dan een cm boven de grond en ik kan erg 'obsessief' zijn, als ik iets in m'n kopje heb, nou ja.. Ik leer erg graag bij, ben heel nieuwsgierig van aard, op alle vlakken dan, ik hou van lezen, schrijven, muziek,.. Ik ben voetbalGEK!! Ik zou mijn leven geven voor mijn kids (wie niet?), ben erg gevoelig als het om hen gaat, wil hen al het leed van de wereld besparen, helaas is dit onmogelijk. Ik ben ook meer dan overwegend rechts. . That's (ongeveer) me!