UD september 2020

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveChokotoff, 5 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveChokotoff

    11 feb 2019
    6
    1
    3
    Vrouw
    #1 LoveChokotoff, 5 feb 2020
    Laatst bewerkt: 5 feb 2020
    Hi!

    Zijn er hier meer die het leuk vinden om samen te schrijven en die ook in september 2020 zijn uitgerekend? Ik zag dat er al een draadje loopt, maar die is al heel lang actief dus dacht misschien leuk om met een wat kleiner groepje hier te gaan schrijven :)

    Liefs

    https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/9/12/zw-banner.jpg
     
  2. Abigail82

    Abigail82 Lid

    22 nov 2015
    18
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi!

    Ik las je berichtje en vind het wel leuk om te kletsen over deze mooie, spannende periode.
    Ik zie dat we maar 2 dagen verschillen in uitgerekende datum.

    Hebben jullie het al verteld aan familie / vrienden etc.?
    Is het jullie eerste kindje of al een wondertje (of meer) rondlopen?
    Wij hebben een dochter (febr. 2018) en proberen nog even te wachten met vertellen, wel lastig hoor ;).

    Hoe voel je je trouwens? Hier gaat het heel goed :)
     
  3. LoveChokotoff

    11 feb 2019
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hoi Abigail!

    Leuk dat jij mee wilt schrijven en wat toevallig dat we maar 2 dagen verschillen!

    Wij hebben nog niets verteld wel lastig maar wil de termijnecho liefst afwachten. Alleen zien of ik het zo lang nog voor mij kan houden want groei al best wel.

    Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

    Ik voel mij sommige ochtenden misselijk verder weinig kwaaltjes.
     
  4. Abigail82

    Abigail82 Lid

    22 nov 2015
    18
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi!

    Wij willen het volgend weekend aan de opa's & oma's vertellen, dan hebben we al een lunch gepland staan met z'n allen (de lunch is eigenlijk bedoeld bedankje voor het afgelopen jaar voor het oppassen op onze dochter). Dan is het bijna 11 weken en vrijdag ervoor nog afspraak bij VK. De lunch krijgt dus een leuke wending :)

    Vrijdag erop de termijnecho en dan gaan we het ook aan de rest vertellen. Al moet ik af en toe wel m'n buik inhouden... gelukkig werk ik op kantoor en kan ik mooi achter het bureau 'schuilen'. Het is nu al een stuk zichtbaarder (vind ik) dan bij de vorige zwangerschap.
    Nog even volhouden ;)

    Weten jullie al hoe je het wil vertellen?
     

Deel Deze Pagina